For min del blir eg uten aksjer i Funcom inntil videre, ser ikke at det skal svare seg å kjøpe Funcom aksjer til over krona for å få 0,064 retter pr aksje for å tegne til 55 øre.
Da venter eg heller å ser om ikke det lar seg gjøre å kjøpe aksjen lavere, men samtidig høyere enn emisjonspris.
Det blir jo en sjanse eg tar, men tror det kan lønne seg, om ikke, tar eg av meg hatten for dere som gjør motsatt av meg 
Friends 
Våknet av ei dyne som lå klistra rundt beina(halsbetennelse og feber) så kan jo like gjerne skrive litt mens jeg drikker melk og honning☺️
Å kjøpe fordi man får noen retter til 0.55øre er en ting, det er en liten bonus og selv håper jeg å krafse til meg noe ekstra retter som følge av at jeg har aksjer nå.
En grunn til å ha aksjer nå er jo en av grunnene til at jeg hadde aksjer fra før jul. FUNCOM skal ut med en stor tittel som tradisjonelt sett gir god kursutvikling i forkant. “det er påvist olje på ett nytt felt og de første prøvene indikerer en eller annen grad av suksess”. På tross av mye negativitet ifbm emisjon mm og utvanning som følge av flere aksjer så er Funcom fremdeles priset lavt historisk sett i ett lanseringsår. Det er den spekulative biten av å kjøpe før release, på selve hypen som har med potensialet å gjøre.
Så kommer den “virkelige” grunnen, nemlig ett FUNCOM som har staket ut ny retning strategisk, organisatorisk og ved å bruke en grafikkmotor som tilsynelatende er enklere å produsere feilfritt i enn DW engine ref The Park. Feil/bugs var vel en av grunnene til at tidligere spill har failet. Så kommer ett spill som er spill nummer 2 i Conan universet, hvor AoC solgte 1.6mill før det ble gratis og passerte 2.5mill spillere totalsett. Jeg tror de får en massiv boost på salget fra dette i lanseringsmåneden, i tillegg til at de har tatt seg friheten å utsette spillet slik at de med større grad av sannsynlighet vil lansere ett early access spill som er av høyere kvalitet enn sjangeren har sett til nå - da de ifølge Bylos ville hatt mulighet til å lansere i september som først meldt, da med en mer uferdig og upolert variant. God natt!
️
Enig i at potensiale kan være stort, dersom Funcom makter å ta det ut.
God bedring 
er det i dag det er GF?? er denne kun om emisjon som nå kommer eller vil det dryppe litt info om andre ting og
??
I dag det er GF ja, og det kommer lassevis med good news om både CE og de andre spillene. Oj, jeg var visst innom drømmeland, men la oss håpe uansett. 
hvilket tidspunkt er satt til denne GF??
Vi kan jo håpe det kommer noe god info på GF, men det gjør vanligvis ikke det. GF er stort te formell greie som forho!der seg til det som står i innkallingen .
Dra ned kursen litt noen? Så jeg kan kjøpe litt.
Hvis du må forsvare hvorfor du sitter i en aksje med at det finnes verre investeringer, så er du mest sannsynlig ute på tynn is. 
Personlig så sitter jeg i TIL, det er jo en synkende katastrofe, men det betyr jo ikke at det ikke var høy-risk å sitte i Funcom før emisjonen 
Men det har ingen relevans til risikoen i Funcom og er kun egnet til å spore av diskusjonen. Det er jo en egen biotek-tråd hvor du kan ta opp den aksjen.
Jeg likte Funcom på 1 krone før de fucka med aksjonærene, viste en kjip trailer og utsatte spillet et halvt år uten forklaring. Det var riktig å utsette spillet, men det viser svært dårlig dømmekraft å sette den datoen de gjorde til å begynne med.
Ledelsen har mye å bevise her. Kan sikkert bli en bra trade for dere, men fundamentalt på sikt er jeg ikke overbevist om at 1 krone er spesielt billig.
Bionor har vært en av de bedre trading aksjene jeg har sittet i noen gang. Men risiko bildet i et firma som utvikler legemidler er jo ekstremt høy. Men det er jo også noe av morroa. Men det er jo derfor jeg driver å trader den når anledningen byr seg. Så blir det nok en deltakelse i emmisjonen som kommer igjen nå. Med mindre den blir rettet og lukket. Og angående antall aksjer så har det vært langt over 170k 
Helt enig med deg, og tar man med track record til funcom så forstår man at folk ser på fremtiden som mer negativ/risikabel nå enn før Lego.
Jeg vil tro de hadde ventet enn mye bedre tilbakemelding på traileren sin, derav velger jeg og tro på funcom sin forklaring at med alle tilbakemeldingene etter trailer så valgte de og utsette release av EA for og få sammen ett bedre produkt.
heller noen mnd utsettelse enn at de flopper fullstendig i september! kjipt men absolutt nødvendig !
Jeg tror de fleste kunne spå at den traileren ikke ville skape begeistring blant spillere
Spot on Malvin.
I perioden mellom melding av tidlig lansering i september og meldingen om utsettelse er det vanskelig å finne andre logiske årsaker enn tilbakemeldingene etter videoen. Alt annet hadde de jo hatt lang tid å finne ut av.
Jeg skjønner ikke helt hvorfor traileren ble sluppet, man kan si mye om Erling og funcom sin strategi for å hype og markedsføre. Men han har vist tidligere at han vet hva han driver med. Og den traileren de slapp var fryktelig simpel. Langt fra det beste de har gjort, og når de skulle utsette uansett kunne de fint ha ventet en måned eller to for å få en trailer som var virkelig god.
Da bør du få deg mer aksjonærlister 
Tror faktisk antallet da egentlig var null ( mistenker at bionor sine lister også ligger et par dager bak datoen det står på dem).
Så kan vi ta bioteknologi diskusjonen i den rette tråden, mot og for hvorfor firmaer som utvikler legemidler er en spennende investering.
Dummeste jeg har hørt!!! De har penger nok til å lage CE og trolig flere spill da CE uansett vil begynne å dra inn penger fra dag en, min mening! Hvordan var gjeld og cash før LEGO?