Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Vurderer faktisk og selge med tap nå !
Og kjøpe igjen lengre ned tror vi går mot 0,80 …

0.95 er brutt…edit: det kjempes enda :slight_smile:

Er på tide den nå kommer nedover

1 Like

0,60!??

Nei den blir for drøy.

Vi har fullført emisjonen, rep emisjonen er garantert overtegnet, det er omsatt syyykt mye på ca 1 kr.

Spillet er allerede utsatt…

Hva mer dårlig nytt skulle gjøre at vi faller til 0,6?

det må i så fall være en ny emisjon…

Nei sitt og vent. :slight_smile: Sommerens vinner dette!

6 Likes

Støtter denne. Tror det laveste vi vil gå er 0.9. Aksjen er underpriset til de grader

3 Likes

Ser ut som det er etablert en kile, selv om det er usikkert hvorvidt den er gjeldende gjennom en emisjonsfase. Ut i fra kilen ser bunnen ut til å være rundt 0,8-0,85, men foreløpig holder bunnen på 0,95 seg greit. Hvis vi får en rekyl opp fra 0,95 har vi dannet en liten dobbel bunn nå på 0,97 som vi fikk 27.06, og eventuelt dagens bunn. For å bekrefte dobbel bunn bør kursen slutte lavere i dag enn 0,97 fra 27.06.

Hvis kilen brytes opp med rekylen kan det utløse et kjøpssignal. I utgangspunktet har et brudd fra kilen potensialet opp til starten av kilen, altså 1,56, men jeg vil si det er lite trolig at det skjer nå uten positive nyheter, samtidig som vi er i den roligste børsmåneden. Kursen synker også på lavt volum, noe som også svekker nedgangen.

Fundamentalt sett synes jeg det ser positivt ut og jeg kan ikke se noen negative triggere nå før august da de nye aksjene fra rep-emisjon skal registreres. Har likevel satt stop-loss til 0,93 i tilfelle støtten på 0,95 skulle ryke.

4 Likes

Eg gir beskjed når eg kjøper, eg treffer self bunnen :slight_smile:

3 Likes

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=405510

1 Like

Så, USD 0.1036 per Share, eller 87 øre pr aksje.

1 Like

Forslag til konverteringspris til usd 0,1036 pr aksje blir jo det.

Liker nettokjøpslisten så langt i dag.

2 Likes

5 Likes

2 nye stillinger hos Funcom nå - graphics/web designer i Oslo, og QA i Durham. QA i Durham med frist 31/7 tyder på at de kanskje har et stk. nytt spill klart til testing :wink: Er lov å håpe.

QA i Durham er nok QA for alle spillene til FC :slight_smile:

Ja det står så. Men det er lov å håpe at de har fått økt oppdragsmengde på QA.

“Funcom is now looking for an enthusiastic Quality Assurance Tester to join a highly motivated team of talented developers and industry veterans working on a next-gen title.”

Håper de annonserer disse spillene snart.

1 Like

Skal vi se om asc holder seg til skjema og begynner å selge nå? De har foreløpig bare kjøpt i dag??

1 Like

Med ny og lavere konverteringspris, så forsterker det ytterligere min tro vesentlig lavere kurser, med mindre Funcom hoster opp en bull mld

1 Like

og utsatt betalingsdato? - er ikke det bra da?

Han må jo få NOE for å utsette…

1 Like

Joda, han må få betalt han, men det hadde jo vert bedre om ikke konventeringsprisen hadde blitt satt ned ?

fair deal syntes jeg. litt fler aksjer - slipper å betale lånet før i 31.des 2018 altså 2.5 år til

4 Likes