1.15 nå…
Hvordan ligger nettohandelen til dnm kunden ann over flere dager ?
I går stod DNM for 40% av handelen. Hvordan vet man da at det er en som holder på?
ASC selger også en del i dag.
PAS selger mye mere en ASC i dag !
Enda stiger vi fint opp ett par øre, 2 øre dagen = mange tusenlapper ila uken
Var det store sjanser for at det er Jebsen som letter litt før han får repemiaksjer?
ESO salg er trolig Jebsen
Men hvorfor selger han. når han ser kursen bare skal gå opp opp opp !
Som MK1 skriver, kan det være at de har et vedtak om å ikke gå inn med mer penger i Funcom, og at han selger for å finansiere tegningsrettene. Altså kan han ikke bruke “nye” penger i Funcom.
For å finansiere rettene må han selge nesten 2,5 mill. aksjer.
Spørsmål, mulig det er dumt, men jeg er lite oppdatert på Funcom.
Ettersom denne jebsen er så stor aksjonær burde vel handlene han gjør med funcompapirer være meldepliktige?
Han må melde passering av visse intervaller bare.
Han er ikke innsider, så det må bare meldes hvis han når en flaggegrense.
Nå er vel sikket ESO snart ferdig for dagen, slik at kursen lander på 1.14-1.15. Jeg liker å tro at det begynner å bli ganske forutsigbart hva som skal sklje fremover kursmessig
Akkurat nå har kanskje mye av kjøperbasen bundet opp pengene sine for overtegning og jebsens salg kveler oppgangen.
Hehe fin “salgspost” på 1.15 nå…
Ja vi skal ikke over 1.15
vært sån i hele dag. . men fornøyd jeg vis sluttkurs blir rundt 1.12-1.14
i dag !
Jeg tror vi skal over
Det er lagt ut 11 ordre på 1.15
Jeg kjøpte en slump på 2,45 dagen før Black Thursday.
I går fikk jeg om enn en liten slump på 1,09, hadde vært hyggelig å fått en ørliten "oppreisning"
Min nåværende beholdning av Funcom er ihvertfall i pluss…
Får vi en 80-100% stigning er hele porteføljen min ath igjen… Får prøve å selge litt når vi nærmer oss 2 kroner…
Hei folk, jeg har fulgt med tråden siden jeg ble medlem her før, Black Thursday, uten å delta så mye, men nå var vist tiden kommet.
Svar til Duogdu.
Så spørs det hvor mange småaksjoner som tenker sånn.Hva skjer dersom mange småsparere trekker seg ut? Jeg vil tro det er en del “black thursday” tapere som ønsker seg ut av Funcom.
Jeg har også jevnet ut tapet i etterkant, og håper på litt gevinst før jeg trekker meg ut. Mange har nok mistet litt troen på funcom i lengden, med den historikken de har.