Han fikk jo betalt for rettene som ble solgt, så sett at han fikk f.eks 50 for rettene og kjøpte igjen aksjer for 90 øre så har det vert en lønnsom handel
Hehe men hvor mange fikk kjøpt før 90 øre?
Kanskje ikke så mange, men legg på 7 øre på begge da
PS : eg har ikke følgt tett med siste to- tre ukene
Jeg kverrulerer bare altså
Venner
Skjer i funcom idag? alle tatt kollektiv ferie? 7 handler liksom
akkurat samme som i går . skjer ikke noe før nærmere 11
Kursutviklingen i dag indikerer at en som ville ut sannsynligvis har fått gjort nettopp det…
Ikke usannsynlig at det er Jebsen som har redusert noe her og det er ikke vanskelig å skjønne gitt dennes høye eksponering i aksjen.
Ser det er mye salg fra ESO !
er det jebsen ?
Er trolig ikke ferdig, men ukens utvikling uten noe som helst annet enn noen fine art pics er jeg meget happy med, det viser bare at vi trolig er inne i en ny opptrend som vil forsterke seg ytterligere med video og melding om nytt spill
ESO har solgt 1,9 mill. aksjer. Tipper de har 5-600000 igjen å selge hvis dette er for å finansiere tegningsrettene.
Ikke usannsynlig.
Men teknisk ser det også pent ut, vi har etablert oss på et høyere nivå ca.10% høyere enn støttenivået på rundt en krone. Nyheter nå snart og ferietid over så er det duket for nye løft.
Jeg hater ESO ;0)
Eier fondet fra Storebrand fortsatt aksjer eller har de tømt seg?
de er vel en av de som er langsiktige?
Tok noen til på 1,12, snittet opp fra rett under 1,10 til rett over 1,10.
Sliter hvis jeg får alle Emiaksjene jeg ønsker
Men det er nok ingen fare for det…
Tok litt mer i fun. Er vanskelig å tenke seg hvordan aksjen bør prises imo, men det mest interessante er egentlig hvordan starbreeze er priset, 4mrd sek for et ganske likt selskap.
Sånn borsett fra at Starbreeze har flere titler som drar inn lassevis med cash og generelt tjener mye penger.
Grovt regnet nå ser det ut som ESO har solgt unna 300.000 aksjer…
mye sitter dem på ??
De gjør det ikke så bra imo. Det er stort sett ett spill som har gitt dem mye inntekter, payday 2. Resultatet var spesielt bra etter at det kom ut, men feks forrige kvartal tapte de penger.