Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Legg merke til, “all products”!

3 Likes

Nå er endelig ferien over : )

3 Likes

Funcom dagens case hos Investtech.

Støtte ved 0,94 og motstand ved 1,37, nok så intetsigende, men vi tar i mot alle kjøpsanbefalinger? Eller er en kjøpsanbefaling fra Investtech når det gjelder Funcom egentlig en salgsanbefaling?

3 Likes

Hverken eller :+1:vil TR kunne dumpes i dag, så det er lurt å ligge lavt der? Noen erfaringer?

1 Like

Siste dag å kjøpe TR i dag på børs.

Det kan bli enten eller med t rettene idag, ser vi dumping fra dei som evt ikke er tenkt å bruke dei likevel, eller blir det kamp om dei ?
Aksjekursen tilsier at det ikke bør bli kamp, med mindre det kommer en pump for å kunne selge rettene…
Altid spennende, eg sitter ikke på tette i Funcom

1 Like

Ser ut som TRene faller idag, det må jo sies å være en god ting for dem som har sittet å ventet.

Hvor mye tror du de faller da? Det er omtrent ingen som sitter med mange retter med en faktor på ca. 0.064.
Storebrand skal ikke tegne seg og bør heller ikke selge rettene sine hvis de mener alvor med uttalelsen om rep-emisjonen.

1 Like

Har ikke peiling, vurderte å handle retter idag, men jeg slo ifra meg tanken.

Blir TR-rally i dag, bare vent!

:slight_smile:

1 Like

Er usikker på hvordan dette vil bli håndtert av Storebrand. Formelt sett så deltar de ikke i tilleggs emisjonen om de bare selger sine tegningsretter, men skal det ligge noe mer etisk substans bak deres tidligere utsagn så bør de forholde seg helt passive og la rettighetene fordeles på innehavere som overtegner.

Hva skriver Investtech ellers av kommentarer her ?

Ikke det at jeg har den største tro på Teknisk Analyse i en primært nyhetsdrevet aksje som Funcom, men åpenbart har de nedre støttenivå lavere enn meg (jeg utgår fra 1 kr), de har 94 øre…

Storebrands intensjon er/var at eksisterende aksjonærer kan overtegne seg. Altså avstå også fra å selge rettene.

“Dette er ikke i tråd med hva man var enig om og Storebrand med flere vil avstå fra tegning. De anmoder også andre emisjonsdeltagere fra å avstå slik at de opprinnelige aksjonærene kan overtegne seg.”

Støtter deg i den. Har vært veldig sterk på krona

Bra volumbalanse, lavt volum ved nedgang og høyt volum ved oppgang.

Lav omsetning og liten vilje til å selge TR.
Skal bli bra å bli ferdig med TR og emisjon, kun konsentrere seg om klatring. :chart_with_upwards_trend:

1 Like

Spørs om det blir rare klatringen da spillet trolig ikke selger mer enn 50-100.000 på 3 måneder. Dette er jo noe alle vet og da uteblir den tradisjonelle kursoppgangen som vi har sett på alle release tidligere.

3 Likes

Slapp av, klatringen kommer! Vi vet bare ikke fra hvilket nivå. Men stigning mot launch blir det uansett, det sørger gærne tradere for. Bare vent til utregningene og fantasitallene kommer, og det virkelig blir skriking her og på HO. Da nærmer det seg tid for å selge…

1 Like

Paddy: Det var vel nettopp dette du ville ha? Stjernebris skuffer ikke i disse situasjonene! :wink:

1 Like

Egentlig så har det allerede vert en kursoppgang på 3x. Det er i størrelsesorden med hva som har skjedd 4 ganger tidligere. Samtidig har mcap vokst mindre og mindre per release de 4 gangene, samsvarer også denne gangen. Kan godt skje ting men jeg er ikke overbevist lenger pga disse grunnene.

2 Likes