Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Låt? :stuck_out_tongue:

1 Like

Det var som vakker musikk i øynene mine da jeg leste de siste kommentarene dine her :slight_smile:

2 Likes

Ser den. Skjønner fortsatt ikke utviklingen i kursen!

Fett å tenke på at de drar inn titalls millioner i løpet av noen dager.

Nei dette blir tydligvis en vill ferd opp og ned. Heldigvis i samme retning som salgstallene når det først går opp for markedet. Tipper over 20 000 Funcom aksjonærer nå.

Husker dere jeg sa det da vi diskuterte det? At antall Funcom aksjonærer ville komme over 20 000? Vi har vært der nå tipper jeg. Så mange av disse som kjøpte for første gang går nok rett på de artiklene der.

1 Like

For alle nykommere til forumet så vil jeg tipse om at vi også har en børsprat-chat der det skrives minst like mye om Funcom som i disse trådene.

Den er kun tilgjengelig for Insidere, men det er det lett å bli :slight_smile:

Bare trykk her: Bli en Insider? 🍻

2 Likes

Ser folk skriver at CE er #1 hos Humble Bundle og #1 hos Greenmangaming. Er der info om owners her som Steamspy?

Er det veldig negativt om det kommer melding om at jebsen konverterer? Det er vell forventet, det bør iaf være forventet

tja, når det meldes serverkapasitet problemer fordi det er pågang over all forventing… og det tolkes negativt… så tror jeg alt kan tolkes negativt

2 Likes

Konverterer jebsen fullt ut så er Funcom gjeldsfri! Så ja, ørlitegrann utvanning, men selskapet er gjeldsfritt og sånn så det kan se ut som her nå så kan CE bli en feit potet for Funcom!

2 Likes

Ørliten? Hvor mange aksjer tror du det er snakk om?

1 Like

Man må aktivere nøkkelen på Steam, så det er en del av tallmaterialet til Steamspy så snart kjøperen har gjort det.

2 Likes

Har ikke Jebsen konverteringskurs på 0,10 USD på de resterende 7 mill USD? Er ikke noe tvil om det blir konvertering da, er vel bare spørsmål om når.

3 Likes

Der var lock up frem til 1 feb nå! Så får bare se fremover men konvertere han så får Funcom mindre gjeld, det er positivt ! Men markedet tar det vel sikkert som en negativ nyhet på lik linje som at det selges for mye spill av CE nå! :joy::joy::joy:

4 Likes

Det är jämnt högt antal spelare i CE i alla fall; 38828 just nu. Inte speciellt mycket mindre än toppen på 41866

4 Likes

Det høres ca riktig ut, så hvis man skal regne på market cap, så må man regne med at Funcom er gjeldfrie og har en god del flere aksjer.

I følge en på HO hadde Ark 59 mill som så på spillet på Twitch C E har vistnok passert 39 mill etter tre dager. Har ikke sjekket måfølge madammen ned til frokost nå. kom just över denna sidan av misstag och tänkte skrolla ner en bit för att hitta spelet men blev lite förvånad av att hitta
Conan Exiles ligger ju på 14 plats där
Det borde ju vara bra!

EDIT*** såg nu att det är i år (2017)

Jag tror den är lite missvisande i och med att det inte är all time high som det står utan all time i år 2017…
Men jag kollade tillbaks på 2015 då ark släpptes och dom hade 59m tittare de året.
Vi har ju redan på 3 dagar 39m de borde vara ett gott täcken om nått.

5 Likes

Funcom burde kjørt en emisjon på langt høyere kurs en strike på Jebsen sin konvertering, og betalt ut gjeld, så hadde det blir langt mindre aksjer.
Vet ikke om det er mulig eg, burde kunne være ett godt alternativ.
Aksjene skal i markedet til slutt uansett

@Kronn De kan også bare spleise aksjene etter konverteringen :smile:

Haha :+1::grinning: (8 tegn )