Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

En annen ting, selger småsparere og hobbyspekulanter 200 aksjer omgangen og tilhverandre? kom igjen a?

3 Likes

Jeg stusset også på dette…

Der var jeg Funcom-aksjonær igjen. Får se hvor lenge jeg sitter.

Salget ser jo ut til å dabbe av vs ARK, men det er likevel svært bra. Kommer noen fine triggere med konsoll-releasene framover. :slight_smile:

18 Likes

Ska ju tilläggas att ARK medvetet har dumpat priserna sedan CE release för att begränsa spelarflykten. Men oavsett väldigt bra av CE :slight_smile:

Jeg tenkte på ARK rundt lansering, ikke at det kom klart fram av posten min. :wink:

Ok! Ja, den datan har jag inte sett så noggrant på… hur stor är deltan mot ark vid release?

Husk at ark hadde helgen å hjelpe seg med i de tallene. Vi har ikke fått helgen før nå. Det vil nok utjevne seg i løpet av mandagen tror jeg

Ark kom på en tirsdag… CE kom på en… Tirsdag, hvilken helg fikk ark hjelp med?

3 Likes

Ok my mistake

Har mer troa på at Ark hadde bygd om større hype av vanlige spillere til å drive tidlige salg. Som sett på steamdb så har mange av de tidlige spillerene høy gjennomsnittlig tid i CE, dvs. hardcore/streamers, mens det er casuals som driver salgene.

Bra visibilitet på Twitch er veldig bra, nr. 1 på Steam er veldig veldig bra, at Ark selger seg superbillig og gir inntrykk av at de har et dårligere produkt enn CE, også bra.

Med andre ord så fikk jeg kjøpt litt på 4,17 idag :frowning:

4 Likes

Alt ut mellom 4,6-4,65, orker ikke så store gevinster eg , Happy trading :clap::sunglasses::+1::moneybag:

7 Likes

Jeg ville gjerne kjøpt mer da den falt på morgenkvisten, men hadde ikke tid til å følge med

5 Likes

Ny “artikkel” på E24:

7 Likes

Ny melding:
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=419210

Storebrand Asset Management selger seg ned…

1 Like

salget ble gjort 30 jan ser det ut for

1 Like

Gjort litt kroner de og jeg synes de har opptrått bra.

9 Likes

Vad tror ni om öppningskurs måndag? Vi får mer precisa försäljningstal och ett ökat antal spelare -men är det tillräckligt för att lyfta kursen ytterligare? Vilken förväntning har marknaden prisat in i nuvarande kurs?

Med dagens kurs er vel forventning om vedvarende servertrøbbel, dårlige reviews, spillerflukt og synkende salg priset inn… Dvs worst case basert på det vi vet nå.
Ved godt salg og lite problemer i helga tipper jeg den åpner godt over 5

3 Likes

Ja, du säger nåt där. Är lite rädd för det med serverkapaciteten måste jag säga. troligtvis ser vi en ökning i antalet spelare med c:a 50% -med allt problem som varit hittills är frågan hur serverparken klarar av den anstormningen av spelare…

Ikke bland korta nå
Det er bare 80 offisielle servere som er nede. Ikke 50% av alle servere

1 Like