Husk at hele oppgangen igår var drevet av de som dumper idag. Sånn er markedet. Med godt sommersalg og vellykket xbox er vi på 5-6kr i august. Det er ganske fett
Ja jeg har redusert slik at beholdningen jeg sitter med skal stå helt til Xbox er lansert… Dersom positive% reviews tar seg opp og kursen ikke står i 5 kr allerede så sitter jeg sikkert til full release og.
Spørsmål fra holmes
[quote]Fra: NN
Sendt: 14. juni 2017 13:47
Til: Per Eikrem
Emne: Funcom i OBX
Hei!
Hva er grunnen til at Funcom ikke inngår i OBX indeksen?
Med vennlig hilsen
NN[/quote]
Svar fra Oslo Børs
[quote]
Den kvalifiserte til inkludering basert på likviditet i siste vurderingsperiode, men ble utelatt fra indeksen grunnet manglende låneordning på aksjene.
Mvh Per Eikrem[/quote]
Er det meglerhusene selv som fastsetter låneordningene for aksjer eller er det satt et annet sted?
Det er aksjonærene, altså om det finnes godt nok tilbud av aksjer til utlåning for shorting.
Rart da at det blir et problem med tanke på at Funcom allerede har 1,91% utlånt. Må være en ganske høy grense da
Hur mycket kvar har PAS att dumpa?
Markedspris er markedspris…men i dag ramler liksom “Feriepengeranere” ut på tungen…
Helt greit at den gikk ned igjen litt.
kjøpe på 2.69 i går. og vil ha mere. så
passer meg fint. feriepenga kommer i nattt også.
Bare og kjøpe meg mere. for og få ned snittet mit !
Om alle har så troen på Funcom og Conan Exiles, i tillegg til at Joel viser han har stålkontroll, hvorfor faller kursen så mye? Litt kan eg forstå, men ikke over 13%?!
Her må man nok se kursutviklingen over noen få dager og den steg kraftig i går da det ble kjent at funcom skulle komme med en nyhet på E3 om CE. Da kom pumpen. Og så kom dumpen i dag. Tradere elsker slike hendelser der de planlegger utgangen i detalj.
Tror mange håpte på ny biome til sommer salget.
Kjøpte noken aksjer på 2.34. Har dermed snitt på 2.39. Det er lavt… håper det er lavt om 10 dager også:)
Det er jo blitt sagt mange ganger at ny biome kommer til xbox
Ok. Har visst fulgt for dårlig med. Blir bra det.
Funcom har utalt flere ganger at biome ikke kom til sommersalget. Er ingen som trodde det etter at funcom sa det ikke ville skje for to tre uker siden.
Fått snittet ned til 3,59 nå. La inn kjøp på 2,40 i dag. Hadde ikke trodd at det skulle bli så langt fra bunnen
Ikkje godt å spå Funcomkursen… Men det ser jo ut til at nokon ønskjer kursen ned, heller enn å selge høgare. 2.15 i morra eller 2.80? Tja…
Uansett. Kjenner vi Funcom rett så skal joggeskoa på, før eller seinare.
Har du:
- Netto kjøp i Funcom i dag (onsdag)
- Netto salg i Funcom i dag (onsdag)
0 stemmegivere
… jeg er nysgjerrig på hva dette forumet gjør på dager som dette
Satt helt i ro i dag. Skulle gjerne kjøpt, men hadde ikke midler klare
Fattas… jag behåller sin andel och väntar till minst Q1 2018