Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Sneaky!

Satser sikkert på alle de som søker på “summer sale” :smiley:

Haha, jepp! :slight_smile:

Man kan gå uti fra at dette er sant. Bagger tar første jafs av sperren som kommer på 2.50 denne uka, tror jeg

Innlegg av: 100 Bagger (21.06.17 17:12 ), lest 214 ganger

Ticker: FUNCOM

Endret: 21.06.17 17:13

RE^1: FUNCOM Awesome !!

Det er altså stadig flere av disse hendelsene hvor traderne kan se tilbake på dagen og konstatere at det var dumt å selge ved dagens lav rundt lunsj tid. Jeg tror de gir opp snart. det er for dyrt å holde på slik i lengden. Jeg har forresten brått 650 000 å bruke på aksjer nå av forskjellige grunner.

Jeg har en plan for disse og hva jeg skal bruke dem til.

2 Likes

Fant de vel under hodeputa. Han plukker aksjer hele tiden så han nærmer seg vel oppkjøp av hele funcom. Ser for meg overskriftene. "Tulle selskapet funcom kjøpt opp av schizofren forumdebatant på HO. "

14 Likes

100 Bagger er en hauser og dessverre har det vært lite rett de tingene han har kommet med.

Det er både rett og feil, bagger er en luring som meler sin egen kake. Hva han spår eller sier har lite å si for hva han faktisk gjør, men han var tidlig ute og var en av de som kjøpte tidlig før hele oppgangen. I tillegg sa han 4-6 kr til EA launch, nå har han vel sagt 8 til Xbox launch? :grin:

3 Likes

Ang kursmål så sa han også kurs 5-10 ved 500k solgte (ikkje 2-ish som vi har no på godt over 500k)
10-20 på 1 mill solgte.
20-35 ved 1,5 mill solgte. (I heile 2017…)

Får ikkje noko cred for at hypen tok så salig av :stuck_out_tongue:

2 Likes

Dere har helt rett, men dere går jo glipp av det viktige her. Han er kjent for å ta ut sperrer og starte rally. Jeg har selv blitt med på mange av de opp gjennom årene. Selv om han prater mye tull så tror jeg at det er meget sannsynlig at han faktisk vil ta ut en sperre nå før xbox lanseringen også. Gjerne samtidig med at swl ser ut som å bli en suksess. Som, f.eks. i neste uke… Tror kanskje han får kamp om de aksjene også. Er jo andre som har avtrekker også.

3 Likes

Folk som tar ut sperrer og er villige til å riske for å starte et Rally er det aksjen trenger. Spørsmålet er om Bagger er stor nok til det :wink:

3 Likes

Bagger sier og gjør nok mye rart men jeg må gi fyren cred for å ha være spott on fra 0,96 til vi passerte 5 kr. Jeg er villig til å gi ham en ny sjanse for hans spådommer til X-Box release.
6-8 kr er vel snittet av det han har antydet noen hundre ganger.:slight_smile:

6 Likes

Ha ha så denne nå jeg, herlig!

16 Likes

HAHA fett, hadde vært gøy om de solgte lit av den på salget :stuck_out_tongue:

2 Likes

Her er VODen.
Hide and Shrek :joy: Starter ca 3 timer ut i streamen

1 Like

Er vel en del på tekinvestor som har spillet så vi burde kanskje kjørt en runde med hide&shriek :wink:

4 Likes

Haha, det var definitivt en joker! :smile:

7 Likes

Hmm, et motion room alltså… undrar vad de smider för planer :thinking::wink:

1 Like

Ser man det ja, rett rundt hjørne fra jobben det da :slight_smile:

Nytt spill 2018, fint å publisere i dag for å halde kursen oppe?:

Funcom N.V. has entered into an agreement with Bearded
Dragon International LTD regarding the development and
publishing of a new game.

The game is in the “tactical turn-based strategy” genre and
is planned to be released during 2018.

Initial platform will be PC, with consoles to be evaluated
after the PC launch.

More information about the game will be revealed when PR and
Marketing activities are initiated prior to release.

This activity is part of Funcom’s strategy of releasing
multiple game titles per year, providing significant
activities more often and building a larger portfolio of
products.

Funcom N.V.
23 June 2017
Badhoevedorp, The Netherlands

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=430362

6 Likes

Nice funcom starter som publisher, Jeg liker det. Lavere risiko for Funcom og gode inntekter.

1 Like