Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Finner ikke noe nettside på Bearded Dragon International LTD. Noen som har klart å finne noe?

Høres ut som de er involvert i utviklingen av spillet også, ikke bare publishingen.

Dagens trade. Kjøpte Funcom på 2.40 rett etter første meldingen for å forhåpentligvis tjene noe på en kort oppgang. Solgte på 2.35 :stuck_out_tongue: Ikke alltid ting går som man ønsker.

5 Likes

Dette er Funcoms nye «hjelper»
24 minutter siden · Anders Park Framstad
Funcom varslet nylig at det har inngått en avtale med Bearded Dragon International om utvikling og publisering av et nytt spill. Meldingen ble senere presisert til «utviklingsstøtte».
E24 får opplyst at Bearded Dragon International arbeider med The Bearded Ladies Consulting.
«De er en liten gruppe dyktige spillutviklerer basert i Malmø Sverige», skriver driftsdirektør Ole Schreiner i en epost.
Ut fra selskapets nettsider ser det ut som om de står bak titler som «Pipe Madness» og «Landit bandit» for Playstation-systemer.

1 Like

Super att du sålde… en tradare mindre :smile:

1 Like

Ja han derre larsen bør kjøpe seg Pampers :joy::joy::joy: gjerne med vinger :wink:

Som jeg fryktet ble summersale en skuffelse, håper virkelig at xbox blir en reddende engel

Tydelig at funcom ikke prioriterte dette salget, som er forståelig nok. Problemet er at folk hadde så høye forventninger.

Laveste antall salg alternativ på avstemningen her inne var 50k…

2 Likes

Er salget over allerede?

1 Like

Ser ingen grunn til at salget skal ta seg opp. Med mindre funcom kjøper forsideplass eller lignende.

Ettersom funcom ikke prioriterer salget ifht patch, så er det vel heller tvilsomt.

Jaja, allt upp härifrån är egentligen positivt då :wink:

Lever i håpet om at de rekker ut med patch mens summersale pågår. Så de har til 5 juli til å levere varene :sunglasses:

Hvis Funcom finner på å patche spillet i midten av neste uke og legger til klatring og det faktisk funker bra, så kan jo faktisk salget finne på å ta seg opp. Det er en feature som forandrer spillet ganske så markant. Jeg tviler litt dog…

5 Likes

Klatring i seg selv vil bare trolig forbedre spillet. Det vil ikke åpne slusene på egenhånd nei. Ny biome frister mer å sjekke ut. En kul privat server, en modder med fans eller diverse streamere kan gjerne dra mye folk?

2 Likes

Jeg ser på det som positivt i det lange løp at ikke alt for mange velger å kjøpe CE mens det er på salg. Da vil det jo ikke være like mange potensielle kjøpere når spillet går ut av early access og selges til fullpris :grin:

3 Likes

Conan Exiles er på forsiden med “Dagens fremhevede tilbud”. Se om det hjelper noe da?
http://store.steampowered.com/

10 Likes

Winter sale?

@Evilfreud Er serveren vi spiller på patchet? Begynte å spille CE i går. Var ikke ekstremt imponert over AI’en (impene, krokodillene osv). Hadde trodd de hadde fått fikset disse tingene en del siden release…?

Gameplay ellers var som forventet men savnet en liten tutorial for folk som ikke har spilt survival spill før. Tok litt tid før jeg fant ut av crafting for å si det sånn :smile:

Serveren er patchet, AI er ikke rørt siden launch. Det skyldes i stor grad at de bruker AIen til unreal. Og den suger.

Rust har samme problemet blant annet.

1 Like

Ja, det var ganske latterlig. De burde gjort noe med det altså. Kan ikke skjønne hvilke andre bugs dere andre har opplevd. Jeg stod og slo på en krokodille til den daua uten at den angrep meg.

Gameplay var ellers helt OK som sagt. Har ikke kommet i gang med bygging enda. Men beundret noen av byggverkene rundt strandområdet der. Bl.a en borg eller noe med vakter som tok knekken på meg da jeg prøvde å komme meg vekk fra en horde med imper.

Nå er det også første gang jeg spiller et early access spill så har ikke noe å sammenligne med… :slight_smile:

3 Likes

Ai er ikke så imponerende, men jeg synes det har blitt noe bedre, hvertfall human npc. Archers treffer bra nå. Tøft å gå inn i en npc-leir når du har lavt level. Men, ja, det er mye å gå på på ai.

Edit: det jeg liker best med spillet er bygging. Mange muligheter til å bygge spektakulære byggverk. Jeg bruker en del tid på å bygge forsvarsverk. Jeg må være klar når @Evilfreud og @woodbear og @Leafy og andre går til krig