Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Men de varer bare 30 sekunder?

Ganske mye penger for så lite tid :smile:

60 sekunder :slight_smile:
Er jo ikke mye om en klan på 30 spleiser for å knuse den andre klanen :smile:

2 Likes

Poenget er at @Malvin er ego og vil ikke være med i noen klan. Han skal knuse alle på egenhånd! Mohahahaha :smile:

2 Likes

Ja men de krever såpass mye ingame tid for og mane fram en slik så de måtte jo ha kosta en del. Viss det er en gruppe som har utsletta deg nettopp så er det en enkel utvei og fyre inn en tusing for og gruse de :wink: hehe! måtte jo selvsagt vært egne servere der detta var mulig på :slight_smile:

1 Like

hahahha :wink:

3 Likes

Merk; Man må registrere serveren sin på denne siten for å bli tracket, så den viser ikke alle eksisterende servere.

2 Likes

Jeg kjøpte tilbake de 20%'ene mine nå med fortjeneste på noen hundrelapper. Blir for spennede til ikke å være inne med 100% ser jeg. Må bruke litt av arbeidstiden på jobben også…

4 Likes

Så stille før stormen… som fjorden i vest… Blikkstille før dt smeller…

4 Likes

Kjennes som en god gammeldags mexican standoff :cold_sweat:

4 Likes

Der kom “dypdykket” under 3 kroner. Regner med at “gribbene”, med @anon91440261 i spissen, ligger på lur for å kjøpe på bunn…

1 Like

Jeg kjøpte på 2.95… men er ingen gribb :smile:

2 Likes

La inn noen ordrer under 3kr idag, og har fått dei, til snitt 2,96
Dei smarteste går nok ut, eg blir sittende

6 Likes

Kunde inte motstå så jag köpte in mig lite idag också. Skulle det gå åt skogen så har jag ändå gjort en bra förtjänst. Är lite för spännande för att sitta helt på sidlinjen :wink:

Jeg er med deg @Kronn - jeg lærer visst ikke. Dette er tredje gang jeg sitter med Funcom aksjer til launch. Mia madre. Let the fun begin!

5 Likes

Hvis lanseringen av EA går bra sender jeg en kasse Carlsberg til Funcom att: Joel Bylos.

12 Likes

När kan man förvänta sig att vi får se salgstall etc? Kommer första rapporterna redan i morgon?

Se det da var ny uke igang , og alkoholen er ute av blodet. Fryktelig hva alkoholen kan gjør med folk😱Tok noen lodd til i dag og håper lanseringen går knirke fritt😆. Krysser fingrene for at denne gangen lykkes Funcom😊

2 Likes

Hvilken streamer følger dere kl 16:00?

Jeg skal følge med på https://twitch.tv/SpasmaTV ihvertfall, når han får nøkkel og satt opp streamen sin.

2 Likes