Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Spennende!!

Ja folkens, vet ikke om dere har hørt om spillet World Of Warcarft, men CE har ihvertfall passert de på antall viewers nå :smile:

7 Likes

forbi minecraft og resident evil ogsaa for oyeblikket :slight_smile:

1 Like

Kan ikke skjønne hvorfor ikke dette spillet kan selge mer enn 500.000 :slight_smile: dette blir bra tror jeg

3 Likes

Bra finesser i spillet som at man setter fotavtrykk i sanden når man går får streamerne til å bli entusiastisk

1 Like

1 Like

Blir en tyveprosenter opp i morgen

3 Likes

OMG stea, gruppen vokser raskt nå

Ser slik ut @Kronn :slight_smile: Glad jeg kjøpte en haug med aksjer rundt klokken 16 idag :smiley:

5 Likes

Er Funcom virkelig inne på noe nå?

• De er kvitt bandittene som styrte kapitalen
  • De er kvitt 200+ ansatte som bare skapte mye støy
5 Likes

Rolig gutter… en serverkrasj nå så er det ned på jorden igjen :slight_smile:
Kjøpte mere selv …

1 Like

https://clips.twitch.tv/cohhcarnage/CrazyOtterNinjaTroll Lol!

2 Likes

nr 3. på twitch nå :o

5 Likes

Lirik: “After playing 30 minutes, this game does not feel full of annoying issues like other early access survival games, kinda intriguing”.

Fffffffffuuuuuuuck 100.000 straks!

12 Likes

De burde lage en party funksjon hvor man kan sette beacon på kartet hvor man skal møtes

1 Like

Ark er på 67% salg shit asz

Conan eller ark??

Alle 100% i funcom i morgen eller? ;D

1 Like

Vurderer 20-30% av porteføljen inn i morgen. Men Irathi+Holmes har et godt poeng når det gjelder det tekniske

Moro at @holmes fremdeles ikke er inne i Funcom. Den karen der er den mest stabile og ærlige investoren jeg har møtt på lenge! Ikke rart han er årets Insider her på forumet for 2016!

13 Likes

Vi vet at vi alltid kan stole på Holmes ^^ Han er også skummelt treffsikker med utviklingen til kursen. Hva som skjer i morgen vet vi ikke, er vel ganske klart at det tekniske ikke har vist så mye positivt over 3kr. Får se hva dette fører til :slight_smile: Btw, Conan Exiles slo nettopp DOTA 2 :wink: Rank2 nå med 122k viewers

3 Likes