Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Hadde egentlg å trade meg ut av aksjen i morgen/ved topp 3 på steamsalg, men nå er det nesten så det frister å sitte i tro om at dette vil selge flerfoldige millioner kopier det neste året…

2 Likes

Siste fra Holmes på det tekniske, hva mener du FreddyG

“Hvor har dere fra at jeg sier at det tekniske peker ned? Jeg sa på fredag at vi i dag skulle ned mot gulvet, det betyr ikke at vi skal videre ned. Vi er i en rettvinklet stigende triangelformasjon som er et bullish pattern, brudd opp vil signalere videre oppgang.”

1 Like

Er bare å sitte, Funcom aksjen er moden for en reise inn i himmelrike, endelig ser Funcom ut til å lykkes, hvem vil nå da ?

5 Likes

1 Like

http://m.euroinvestor.dk/debat/tråde/385375

Husk at hive popcorn og cola frem kl 9 i morgen, og tjek ind hos Funcom. Den aktie kommer til at brage derudaf… Deres kæmpesatsning, Conan Exiles, har fået en forrygende modtagelse i gamerkredsene her til aften. Salget starter i morgen tidlig kl 6. Kursen lige nu er 2,9 kr. Mit bud er at den når 7-8 kr i løbet af februar måned

7 Likes

NR 9

5 Likes

Er så jæv… glad for att jeg kjøpte mere i går, inrømmer att jeg gikk flere runder med meg selv før jeg trykte på kjøpsknappen

1 Like

Halling, jeg kjøpte også flere nå mandag. 10.000 for å shortselge ved kursstigning samme dag,men var ikke fornøyd med kursen. Takk og lov for det, vil tjene bra mye mere på de aksjene! :sunglasses::+1:

1 Like

gaming.youtube.com/watch?v=5mUebJrOVoc

En som streamer med minimum reqs og på low settings om noen er intressert.
Synes det ser bra ut selv her.

4 Likes

Oi dette var ikke bra ser på HO att CE kommer til å floppe fordi vi hadde mindre enn 2mill seere.:joy::joy::joy: ja ja er mange der som skal få spise dritten sin i dag :grinning:

4 Likes

La de beisse… Så jeg får kjøpt mer :wink:

1 Like

0600, la det hele starte
Gratulerer med dagen

11 Likes

#2 global top sellers H G Y P E

1 Like

Kjøpt, og laster ned CE Barbarian Edition akkurat nå…kan spilles etter jobb :slight_smile:

2 Likes

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=418858

Conan Exiles released in Early Access
Tekst
Funcom has released today the Conan Exiles game in
Early Access on the Steam platform.
A full press release on the subject can be read in the
"News" section of the Funcom website.

Badhoevedorp, The Netherlands, 31 January 2017
Funcom N.V.

This information is subject to the disclosure
requirements acc. to §5-12 vphl (Norwegian Securities
Trading Act).

4 Likes

Nummer 1 på global top sellers på steam :smiley: niiiiiice!

10 Likes

Skulle akkurat til å poste det samme :slight_smile:På topp etter 15 minutter i salg

EDIT: Hadde forventet å måtte trykke refresh et par timer iallefall før den kom på topp… Nå kan jeg jo like gjerne bare dra på jobb :slight_smile:

14 Likes

GRATULERER med dagen Funcom! At dere har klart dette kan ikke skyldes annet enn utrolig kreativitet og pågangsmot. Og god tålmodighet fra aksjonærene. Det så mørkt ut en stund. Men dette er starten på en ny reise :slight_smile:

Takk!

19 Likes

1962

3 Likes

2976 nu :slight_smile:

1 Like