Det er feil, det er steam gruppen.
kl.0640
SNAKKES PÅ 5!
Slenger på ny trailer i samme slengen,
kl.0650
kl.0700
Det er feil, det er steam gruppen.
kl.0640
har lyst til aa starte dagen med aa kjope litt mer, noen som tor gjette paa aapningskurs?
Millionene renner inn i Funcom kasssa:moneybag:
Hvor mye sitter Funcom igjen med PR spill ?
Veeeldig forskjellig.
Otroligt svårt att säga! Jag tänker också fylla på lite. Köpte 20k igår men borde köpt 200
Kommer nok til å være mulig å få kjøpt Funcom rundt 3kr ved start i dag tror jeg
Fordi du tror ikke markedet reagerer nevneverdig, eller fordi mange ikke er så nerder som oss og følger så tett på eller tror du at det vi ser ikke nødvendigvis er såååå bra?
ser at det er mixed rewievs paa steam… det er kanskje ikke 100% sikkert at det er en suksess enda? selv om mye taler for det…
Hva er bra salg dag 1? Jeg antar CE har solgt over 12000 til nå. Selger de 35000 per dag ut februar er vi over 1 mill. Men føler over 50000 burde være bra start??
Jeg er en amøbe… Men hvor ser du reviews? mulighet til å kopiere inn link?
Tror de store fortsatt følger det tekniske som de har gjort i dagene frem til nå, og at det fører til billige aksjer ved starten av dagen Om de letter på trykket ser vi nok 4-5kr i dag uten at det overrasker heller.
Flere av de negative baserer seg på at de ikke får logget inn. Rett og slett fulle servere.
her ser man rewievs http://store.steampowered.com/app/440900/?snr=1_7_7_globaltopsellers_150_1
@implotion - hallo! Ark solgte 12k dag 1. Hvis vi har 12k på 2 timer spillet har vært i salg… vel, you do the math
Ja, jeg ser ingen servere, men hoster en local en selv ^^
Tro mg er i 100. Om du er på shareville kan du se at 3/4 kontoer nærmest er fullasta med funcom. Men trenger noen uslåelige mål. Feks forventet aldri nr.1 på twitch
Jeg bare svarte på at du spurte om 50k solgte i dag var bra. Selvfølgelig er det bra
Vil bare se 1 mill på 10 dager. Begynt å bli kravstor for tiden
Det tviler jeg på. ARK klarte vel 1 mill. på 1 måned. Klarer CE 500k solgte innen 2 uker og 1 mill på en måned snakket vi ARK suksess. Da blir aksjen fort verdt 6-7 kr…