Alle selger unntatt Hæiken. Han liker bæiken
Alle barn liker Tarzan, tortilla gir faen, han vil være Conan.
Duogdu for en dag!
Jeg ville selge litt, på 2,20!
Men må feiger jeg ut og vil ha mere.
Mye mere
Gratulerer, alle sammen! Håper dere får mer tilbake i det neste kvartalet!
Jeg tok selv en trade på 1,91 og solgte ut på 2,12. Det reddet den ellers horrible starten på året, sånn at jeg nå er tilbake der jeg var 010117.
Jeg flirer av alle som nå selger og tenker tilbake til all flaming jeg har fått for å si at jeg ønsker å selge før launch
snakker heller ikke om å selge alt, men bare det å selge i det hele tatt. Latterkrampen tar meg hardt ikveld.
BRA og en stjerne i boka til dere som selger. All salg med god avkastning er bra! Sterkt og imponerende! Gratulerer alle mann
#######FuncomERogFORBLIRenTRADINGaksje
Larsen, det er vel vinklingen du skrev som fikk alle som sitter over launch til å virke som idioter.
“jeg kommer til å selge på hypen før launch, alle vet at dette går til helvete, Funcom suger og vil fortsette å suge”… Ala slik…
Jeg skjønner deg forøvrig mtp alle latterlige meldingen vedrørende WR, ideen der er god, og ikke så ulik Funcom for kort tid siden.
Se her ja, ble litt fart idag da, ble opptatt noen timer, hyggelig, godfølelsen eg fikk, ble god gitt
Si de sju første tallene du kommer på mellom 1 og 34!
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Hei det er lotto bør du velge andre, det er mange som har slike rekker
Bizzarro-Larsen , du kommer til å måtte spise i deg de ordene når CE selger bra og Funcom reprisingen fortsetter i lang tid ETTER EA launch…
Jeg håper for all del alle dere som tenker å bli i Funcom langt over early access launch får rett og at Funcom virkelig klarer det denne gangen. Jeg er en person som blir veldig glad på andres vegne, husk det!
Jeg tror dog ikke på Funcom selv og kan ikke bli med over launch av early access.
Hvorfor ikke bare ha stop-loss itillfelle funcom klarer det denne gang?
Noe å tenke på er hvor mye aksjen går før launch.
Er den sikkelig boble priset (4-6 kr) kan det være lurt å ta noe gevinst selv om man har troa
Ingenting stiger til himmelen …
Hvor ville du satt stop-lossen?
Grattis til alle Funcom aksjonærer i dag!
Hmm, kanskje vi undervurderte Funcom aksjen litt. Skal huske på det til neste gang vi går under 1.70 og pumpe inn alt jeg kan Fram til det er jeg fornøyd med å sitte 25% inne over natten, så får vi se i morgen tidlig. Om den ligger stabilt på 2kr+ så blir det nok opp til 50% igjen. Omsetningen i dag var jo helt vill, lurer på hvor det kom fra.
Jeg ville ikke satt stop loss Men det er bare meg da. Skrev en lang forklaring på hvorfor, men så tenkte jeg at hey, kanskje vi kan tjene litt mer på å holde på kortene framover nå. For oss som tror vi har fulgt godt med hehe.
Trikseter jo å ha trailing stop loss, så kommer du deg ut om det kommer en dump mens man er offline