Stemmer det, det er et nytt lite spill på TSW IP fra Durham som vi da vil få melding om snart.
Har funcom bare 2 studioer? Eller har de flere? Oslo og Durham
Sikker på det ? Durham begynner på et større spill etter den store tsw updaten. Så vidt jeg vet jobber ikke Durham med et lite spill nå.
Dette er vel største trigger i dag (fra Facebook og innlegg av Markus her på tråden:
Awesome! We’ve been nominated in MMORPG.com’s “Player’s Choice Awards - Most Wanted MMO of 2017”.
Så kan vi tenke oss hvilken trigger det blir om de skulle vinne i tillegg…
Hvis Conan Exiles skulle finne på å selge en haug med Early Access, så snakker vi en del høyere kurser enn idag ja
Derfor blir jeg sittende, er ikke i Funcom aksjen kun for å doble investeringen min.
Har snitt på 511% realisert gevinst i denne siden 2008.
Kan meget vel gå nye 6-7% opp i morgen i og med at rykket har begynt nå, en vet aldri og jeg selger ikke for å komme løpende etter for å få ny inngang…
Tar seg opp igjen no, ser det ut for:)
Det er den største stuten på HO som kom med “nyheten” fra kilder han kjente, så det tviler jeg sterkt på
Solgte ut tradeposten.
Er nå fullastet med en kvart mill aksjer.
En utrolig handelslogg å lese gjennom. Har sjelden kost meg så lenge med en handelslogg før.
Det er nørd
Jeg trodde jeg var lur når jeg solgte på 1.98. Riktig nok kun rundt 30%. Tenkte den fort kunne ramle ned på 1.85-1.90. Så ikke at sperren på 2 skulle brytes så raskt. Veldig veldig moro selv om jeg selvsagt skulle hatt alle pengene videre i funcom. Likevel er det også greit å ha sikret noe samtidig som jeg fortsatt har betydelig beløp inne på videre oppgang. Synes fortsatt det er kjemepegøy å se kursen suse videre opp
Hadde jeg ikke gått på butikken når kursen stod i 1.93 kunne jeg kanskje ha blitt fristet til å selge på 2 jeg også. Noen ganger er det derfor lurt å bare lukke øynene
2 har aldri vært mitt mål, jeg blir med lengre, men kommer til å selge før launch.
Det går nok bra, du kan kjøpe deg inn igjen i februar selv om du kan ha mistet noen prosenter. Med mindre du sitter på 500k aksjer da
De ble solgt for 1.98 i stedet. Fornøyd med den!
Alle barna selger, utenom Larsen, han selger ikke
Alle barn selger, utenom mr.tortilla han er Funcom dilla.
Hovedtyngden av aksjene som jeg har nå ble kjøpt til 0.93. Kjøpte mer på 0.97 og litt mer på 1.08. Av de 200k jeg har nå mener jeg. De har jeg hatt hele tiden. Så har jeg tradet med 50k. Alle 3 tradene har gått med pluss. Nå er siste lukket. Og jeg kan time en ny inngang kanskje? Gjør ingenting hva den står på da bare den stiger etterpå En lukket trade er en lukket trade.