Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Slutt å selg er dere snill:)

1 Like

Det er så lite at det betyr nada :wink:

Hadde lyst til å skrive til deg på chatten nå for å be deg ta en ny tur på butikken, men så at du ikke var der, så synes du skal ta noen hundrelapper av denne gevinsten og bli insider du også, så slipper jeg bruke en forumpost på å be deg komme deg vekk fra skjermen :slight_smile:

4 Likes

Det skal jeg jammen meg vurdere. Nå må jeg i barnehagen og hente guttungen så du får se om det hjelper :slight_smile:

2 Likes

bra du nevnte det, jeg må oppdatere med nye master’n :slight_smile: Gjør det nå :slight_smile:

1 Like

Is i magen som sagt, ingen grunn til å realisere noe enda.

Re prisingen i forkant av lansering er nå kommet i gang.

Ingen grunn til å tro at oppgang på over 16% forvitrer og at vi ikke skal videre opp i løpet av de neste dagene.

Jeg regner med helt andre kurser enn dagens utover i februar og den største reprisningen vil kunne skje da, likevel sannsynligvis opp mot 3 kr før 31.1.

Kunne ikke vært mer enig. I utgangspunktet er mitt target oppjustert fra 2.20 til 2.40 nå før jeg vurderer å sikre litt. Er kursene på høye volum som i dag må jeg revurdere.

Ja, nå kan jeg angre på at jeg solgte ut på 1.40

2 Likes

jeg har sikret…

Kjøper evnt inn igjen i morgen. Har ikke noe i mot å miste 5-10% oppgang, viktigere for meg å sørge for å tjene 30% hver gang jeg handler slik jeg nett gjorde :slight_smile:

6 Likes

Er sannsynligheten høy for en starbreez effect på aksjen ut året om spillet får bra omtale?

Sikret en tredjedel i dag jeg og, uheldigvis litt for tidlig på 1.99.

Er ikke på Twitter . Er det noe hold i ryker om korrupsjonssak på gang ?
Ref HO?
@Paddy80

Nei selvfølgelig ikke… er bare en taperklovn som bresker seg litt. Sjekk post-historikken hans…

2 Likes

Bra omtale er ikke nok. Men om spillet selger bra, helst veldig bra så er det ingen grunn til at ikke Funcom også kan gjøre en reise tilsvarende Starbreeze!

1 Like

Men slik jeg skjønte skulle det ikke være 2 små spill i året lik The Park og 1 stor spill hvert 2 år? For øyeblikket jobber Det norske studio med Conan Exiles og de i canada med tsw kansje noe annet?

Det er en viss slange på HO som påstår han solgte seg ut på lillejulaften med 10% avkastning (kursen var da på ca 1,67). Ser ikke på HO om han har kjøpt seg inn igjen senere (orker ikke se igjennom mer av HO-loggen - så sinnsykt mye piss der). Dette er nok av samme kaliber som 90% av resten av det som blir skrevet der inne.

Er vel ingen rykter, kun en tulling som påstår noe :wink:

Jepp, kontoret i Durham jobber med et nytt spill nå basert på Conan IP. Det blir annonsert etter release av TSW update ref Q3.

De i Durham jobber med tsw. Oslo kommer med et lite spill basert på Conan ip ( itillegg til CE :wink: )

2 Likes