Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Gi oss CGI eller AO på Steam i dag eller morgen så vi holde momentumet over helga (tror CGI kommer siste uka før release)

RT 2.08. Mener den kan gå enda litt til i dag. Volumet er enormt så vi har nok etablert oss over 2 kr for godt nå?

2,09!

Galskap lenge leve!

Jeg er happy med alt over 2,10 kroner før launch, da er pengene doblet, og om noen skal selge før launch så blir det trolig på de dagene det kommer news, slik at vi trolig ikke merker det stort.

Galskap? Skulle bare mangle spør du meg. Alt i betraktning, spillmasser som øker, CE som ser bra ut, AO på veg, dette er på høy tid og det er trolig bare starten på en lang reise opp.

Har han gått på butikken eller?

4 Likes

2,12 happy nå eller? :stuck_out_tongue:

1 Like

2,09? Det er såå ett minutt siden! :wink:

1 Like

Galskap? Vi har mange her hevded at funcom har vært feilpriset lenge, korreksjonen kom ikke i jula, men ser ut til å komme nå. Sitter fremdeles helt stille. Følger planen.

4 Likes

Samme hvor han har gått eller hva han har gjort, bare forsett med det! :smiley:

2 Likes
3 Likes

Haha, var på dass nå. Må visst bare fortsette å holde meg vekke fra skjermen!? :smiley:

Noen som har kjøp / salg ratio? Jeg ser bare dette - nesten ingen selgere??

Netfonds sier 76-24…:moneybag::moneybag::moneybag::moneybag:

2 Likes

Samme som deg, sp1m, elendige greier .Uansett slutt over 2 i dag er bra :slight_smile: Triggerne fremover står i kø

ser ut som NTF vil ha tilbake de 470 k ish aksjene som ble slukt der tidligere på 2 kr?

Anbefaler at du kjøper deg en flybillett og så snakkes vi 30/1.

Pokker meg råd til å dra de fleste plasser nå med dagens oppgang :slight_smile:

1 Like

Ta deg en tur til på ramma, så blåser vi opp til 2,2 :wink:

1 Like

@Larsen regner med du har solgt nå?

1 Like

Jeg har ikke solgt enda nei. Jeg har sagt jeg skal selge før launch ja, men ikke så fort aksjen spretter opp noen få prosent :wink:

3 Likes

Tok en liten gevinst på 2.11, lagt på kjøpt på 2 igjen