Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

1 Like

Leste noen reviews. Ser ut som det ikke er nok servere tilgjengelig. Egentlig veldig rart.

1 Like

Sjekk innlegget mitt i Conan Exiles tråden :slight_smile: Er mange servere, men de kommer ikke opp i listen ingame, derfor må man bruke Steam Server Tool for å komme seg inn. Kjempe lett å bruke, men det er ikke noe de fleste vet om.

1 Like

@Martins - folk klager på servere - jeg tror du må inn og skrive dette på STEAM. blir mange negative reviesws nå pga. dette…

4 Likes

1 Like

Major kapasitetsproblemer, det er da BULL så det holder!

:slight_smile:
Markedet er rart altså… priser Fun til 4 kr på svært tynt grunnlag. Så overrasker det helt vanvittig positivt en ukes tid senere og kursen ligger og vaker rundt 3.3…

:astonished:

2 Likes

Spillet ser ut til å gjøre det bra så langt.

Vil vel selge en del hundre tusen slik jeg ser det og derved lett forsvare kurser høyere enn dagens, om det skulle bli en millionselger så får jeg heller ta det som en bonus med ditto langt høyere kurs enn i dag.

Kjøpte meg inn med en post her i dag, basert på lanseringen som ser ut til å ha gått bra og interessen som ser sunn ut, så vil tiden vise…

4 Likes

Trodde vi var ferdige, men han spøy nettop opp all frokosten…

MEN NU E VI KLARE!

22 Likes

Skummelt å sette han rett foran riggen din i dag, vel? :slight_smile:

1 Like

Mulig å lese tilbakemeldinger på steam på mobil?

Det skal gå an.

lol! liker fargetemaet på riggen i rødt - selv kjører jeg grønt:)

1 Like

Man skal tidlig krøkes, hva? :smiley: Selv er jeg så “uheldig” at sønnen min bare vil se Babblarna på youtube. Alt annet nekter han å følge med på. Nåja, blir hvertfall spilling når han sover!

1 Like

Du bør absolutt legge den en synlig plass ja, hjelper ikke stort her inne :sweat_smile::innocent:

100 fps her på fx-8320 og rx 480

Hihi, eldstemann hos oss ble utsatt for mye starcraft 2 streams i sitt første år. :smiley:

@Irathi - er ikke han der litt for liten til det der ? :astonished:

Jeg så “Game of Thrones” med sønnen min på 6 mnd. en gang. Han fikk mareritt i to dager etterpå :wink:

1 Like

hva mener du?- pupper er jo perfekt for denna karen!

4 Likes

Yep, har linket den til de som spurte om det på Steam forumet, sendt den til Funcom på twitter og laget en steam diskusjon til den på CE forumet. Ser ut til at det ikke er så mange som har det problemt alikevel, men er greit å få vist det til de som trenger det i allefall :slight_smile:

3 Likes