Får du spilt @Irathi ? @anon91440261 kommer ikke inn…
jeg er inne ja kom inn med en gang
Ser ut til at det er forstor pågang eller at de som hoster har problemer
LAG SOLUTION:
Choose a unoficial server and its lag free
Husker de hadde fulle servere ved launch av tsw også
Ja, det var jo j… snålt sånn sett i ettertid…
skjønner at det kan fort bli trøbbel ved plutselig pågang av titusener. ser for meg dette er fikset relativt fort. server hostene er de samme som leverer til alle andre spill i samme sjanger og andre sjangre. så de ble nok tatt litt på senga tenker jeg
“Ellingsen forteller også at å havne på topplisten på Steam tok dem senga, noe som umiddelbart også skapte noen utfordringer.”
"- Dette er en solid start. Nå begynner arbeidet med å videreutvikle «Conan Exiles» sammen med spillerne gjennom Early Access. Dette er bare starten på reisen.
Målet er at «Conan Exiles» skal ferdigstilles i løpet av de tolv neste månedene, og er planlagt for en early access på Xbox One i løpet av våren."
Sånne ting gjør meg litt skeptisk, forventer de flopp?
Nei det tvile eg på , men de som leverer servere har nok ikke klart og åpne nye fort nok, som det står i teksten!
det er slike detaljer som er veldig viktig, egentlig bra de lanserte på et så ukurant tidspunkt så får vi håpe de løser noe av dette før USA kommer i gang
Selv TP var jo topp 10 eller noe? Det blir for dumt
Ja jeg er helt enig i at detta skulle vært på stell, men som det ser ut nå er det servere nok og at funcom har hatt en samtale med leverandører om at de har bare med og rigge klar xxx antall servere ! men det er og mye patching og bugs som oppdateres og fikses, deriblant og connecte seg til server. huske på at det er blitt stress testet med 72 mann til nå, kommer det 10-20 k på halv time så tror jeg det blir trøbbel uansett. se bare på COD og andre store multiplayers, ved release er det alltid trøbbel i server host!!
Jobber seg mot ny peak
13 973 nå gitt!
Ark var ikke innom noen førsteplass
Har ikke vert innlogget idag, var redd for store svinginger og at det var gjerne kunne værelset å ikke stirrepå kurs, ser den er på tur oppigjen etter en liten dupp rundt 3,20, det bør jo være ert solid signal, om at ferden er oppover
Var nok litt nervøsitet rundt dårlige reviews som førte til den duppen, som nevnt av andre her også. De som er forbanna for at de ikke kommer inn nøler ikke med å gi en dårlig review bare på grunn av det, mens de som er inne bare koser seg og nyter alt spillet har å by på. Noen av dem tar seg sikkert bryet med å skrive en god review også etter å ha spilt noen dager eller uker. Tror at dette bedrer seg ganske raskt når serverproblemene er løst.
Ny peak også gitt… Vil vel bare øke utover kvelden og natten når europeere og amerikanere kommer hjem fra jobb og skole
Det skal sies at det er usakelig mange haters og nett troll der ute :! ser bare på HO, herregud for ei suppe! så at det er noe dårlige reviews hadde jeg regnet med. det som er greit er at store profiler etterhvert kjører egne youtube kanaler, twitch profiler virker og like spillet veldig godt. den omsetningen vi såg de første 10 min av handelen i dag viser at det er mange som vil inn mange som vil ut, mye på bakgrunn av Funcom sin tidligere release historie og noe murring om server trøbbel.
Viss folk gir det noen dager så skal vi fort se en bull trend på salget! Fifa, COD, osv har alltid server trøbbel ved release. hvorfor er det da så krise når funcom virker og ha det de første timene etter release ?
funcom og server hosts jobber på spreng for og ha ting klare og de har vist allerede nå at de har klart og utrette mye bugs og patching ble gjort i natt! får de kontroll på servere nå så tror jeg funcom er snare med og komme med de oppdateringer de har klare og som kommer til og bli klare fortløpende!
tar dette veldig med ro og ser kursen tar det veldig piano og