14388 in game
Det kommer til å bi ett lurveleven snart, bare vent å se. Drit i reviews osv nå, la det blåse av. “alle” store onlinespill har problem på release, spesielt PC. Spillertallene stiger, CE var mest streamet spill i går, MEST! Trenger ikke si noe mer enn det, kursen er over 4 i morgen, det er bankers
14695 in game. Øker på
Bare vent når USA våkner
Hvis det er noen som er i tvil, så ser det ut til Funcom er i ferd med å ta en Starbreeze. Litt rusk i starten, men det går seg til. Funcom er på ballen og fikser kjapt, hva det måtte være. De skal ha spillet ferdig ila 1 år, 2017 blir ett stort CE maraton med konstant mf av spillet, nye biomes og lanseringer på Xbox.
Slutt i dag burde bli rundt 3.65-3.70 og i morgen er kursen trolig over 4 for godt!
Ut fra mye lesing i dag kan jeg ikke skjønne annet enn at lanseringen har gått bra og at de allerede selger en hel del. Litt “luksusproblemer” med serverkapasitet, men dette regner jeg med de er proffe nok til raskt å ordne.
Spennende når USA våkner i dag.
Dagens kursnivå reflekterer ikke større suksess hittil, mange (meg inkludert) var nok for forsiktige til å sitte over lansering, men nå kan jeg ikke tenke meg annet at kursen snart kryper over 4 tallet igjen. Med mindre det skulle komme dårlige nyheter da…
Regner med en status oppdatering rundt lanseringen fra selskapet, enten i dag eller i morgen.
Hva dårlige news kan komme ? ser jo ut som serverene er tatt greit hånd om, de var i pressfire ganske raskt og sa de hadde hatt litt trøbbel men det var i gang
"dårligste " som kan komme må være flagging nedover av en av de over sperregrensen. noe jeg ikke tror kommer da de sikkert og følger salget tett! ?
Den største spenningen nå, er hva blir Jebsen sitt neste trekk ?
Tror han prøver å finne 1 eller flere store aktører som vil overta styringen. Å selge 26% av selskapet over børs… vil være vanskelig
Hvis han selger til dumpingpris som tar jeg opp forbrukslån😂
Er det bekreftet at han ikke vil sitte som langsiktig eier fremover, eller er det en antagelse?
Har tenkt det samme, men hvorfor selge billig når han kan selge litt mindre billig? Feks 7-10kr?
Hvis han er lur så letter han seg litt forsiktig, og det bør markedet ha forståelse for.
Gjerne ved neste store lansering.
Jeg synes dette er utrolig kjekt å være med på, jeg tror også at Funcom er reddet og vil gjøre det bra fremover.
Hmmmm har 120k i Funcom, en oppgang på 10 øre er 12000kr, det er jo en gaming PC det…burde jeg prøve?
Anbefaler GTX1070 så du kan kjøre ultra.
14 øre og du får en feit en med gtx 1080
Hmmmm
Blir ikke denne uken, og jeg må ha resultater først, når 3-tallet er tilbakelagt må jeg gjerne vurdere
Logget inn for første gang idag, spratt opp 3,65 her, Nice