Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Første gang jeg handler aksjer. satte alle sparepengene mine i funcom. det er jeg glad for nå :smiley:
Gutt 18 :smile:

11 Likes

Mente vi skulle til 3.65-3.70 i dag, og over 4 i morgen, øker tallene online i samme tempo går det kanskje mer

Woah, 3,72

Logger av igjen

2 Likes

Egentlig ikke lurt… men lurt :sweat:

2 Likes

Det svåra är att inte sälja av när man gjort bra vinst, det lär man sig av erfarenhet. Sitter lugn och glad :wink:

Det var sånn jeg tapte 200k da jeg var 18… husk å selge også :slight_smile:

12 Likes

haha ja men har man FA i ryggen så ska man inte sälja för tidigt, jag loosa 240k på AOI pga dålig erfarenhet :slight_smile: nu vet jag bättre

Les deg opp på Black Thursday, vi er noen her som var med på den, jeg tapte vel 100000kr der over natten, hadde siste kjøp på ca 2,45 og neste dag rundt 1 krone…
Tror ikke dette skjer nå, det kan være du er griseheldig! :grinning:

2 Likes

Det mest gledelige her er at det ser ut som norsk spillutvikling har gjort et stort steg framover i dag.

11 Likes

Det er gøy å være med på @holmes!

Jeg hadde 200k, solgte ned til 30k, er nå oppe i 20k
Vil ikke under 100k igjen.
Jeg vil sitte lenge, håper Funcom gjør meg i stand til det :slight_smile:

2 Likes

Enig med tidligere talere. Vil råde deg sterkt til å diverse/spre risikoen.

3 Likes

@holmes klarte du å oppdrive noe slags pekepinn på ratio mellom vanlig og barabarian edition?

Eg la ut halvparten for salg mellom 3,8 og 3,90, desse er nå solgt, og vil vurdere resten siste timen

Edit : fortsette den videre oppover ?

Jeg håper vi skal videre, hvis jeg selger så er det et sterkt hold signal, men jeg sitter, så da må du regne med at toppen er nådd nå :slight_smile:

1 Like

Har ikke funnet Barbarian edition på listene enda, men som dere ser så selger upgrade versjonen ikke så mye i forhold til vanilla.

1 Like

Kan det være at de har kun en vanlig edition, som på hvilket som helst tidspunkt kan oppgraderes med “Upgrade”, og ingen full pakke til kr 599?
Upgrade-pakken er på 25. plass på steam nå

De har begge deler :slight_smile:

1 Like

Spillet ser ut til og treffe, kjempe bra, Funcom kan ha skutt gullfuglen.
Grunnen til at eg solgte ca halvparten, av min beholdning er :

1. FOF selger. ( Hvem ? )
  2. Hva gjør Jebsen
  3. Vil se at steam tallene fortsetter over flere dager, altså at det ikle bare er første dag / døgn, så kjøper eg heller igjen dyrere om eg må det
  4. Det hausse sinnsykt nå, snakkes om 10kr på HO

Lykke til

2 Likes

Det er bra @kronn. Selv har jeg gevinst sikret så det holder allerede. Dagens 100 prosent skal beholdes minst fram til X Box og PS4 lanseringer. Først da vil vi nå fullt potensial for CE…

1 Like