Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Jeg er også helt ute av Funcom aksjen nå. Ut på 3.74.

Sitter på sidelinjen og følger med. Forsøker så godt jeg kan å ikke bli forelsket i en aksje, vært med siden November. Føler det skal så lite til for at aksjen enten går opp eller ned, magen min takler det ikke lengre.

Lykke til videre til dere andre, så får vi se hva jeg gjør fremover :slight_smile:

Edit: denne gangen solgte jeg alt og ikke bare gevinsten :wink:

6 Likes

Det är ju nu Funcom slår igenom, dumt att sälja nu. Kanske kan köpa billigare imorgon eller om 2 dagar, men stor volym och TUNG FA i grund.

2 Likes

Skjønner virkelig ikke hvorfor det selges aksjer nå? For første gang i historien ser det ut som de har klart det, også selger folk? :see_no_evil::open_mouth: eg sitte ! Støpt! Vi skal så mye høyere!

4 Likes

Ja det er ikke tiden for trading nå… Funcom skal reprises…

4 Likes

Jag sitter också kvar nu. Sålde 150 aktier förra gången vi var uppe i 3,9. Köpte bara in mig med 30’ innan release -de ska jag behålla bara för att det är jäkligt kul att följa med på Funcom :slight_smile:

De må upgrade barbarian edition med noe ingame shit til dette spillet , ikke b are for AOE ! DA vil de selge litt… sleng inn en vimpel til huset …samme hva… og det selger mer…

3 Likes

Åpner vel på 4.20+ i morgen :grinning:

4 Likes

Det må den gjerne gjøre, ville jo være fantastisk bra det :+1:

1 Like

Helt feil å selge nå, men det er min mening, Reprising har bare så vidt begynt, ser konturene av en skikkelig SMASH hit. Det kommer til å ta dager og uker å reprise aksjen.

2 Likes

Åpner kraftig opp i morgen. Mye mer i ører enn i dag. Usa kommer i kveld…

4 Likes

Når ser vi noe utvikling her?
Har jeg riktig link?

den är ju inte uppdaterad.

Som sagt, når ser vi en utvikling der? (når oppdateres denne siden)

Over 18000 inne nå :smiley:

5 Likes

fant ut av det:
Steam Spy pulls data every minute, but updates visializations only once a day at night (GMT+2)
Vi har notert oss at oppdateringen skjer mellom 0300 og 0500 norsk tid.

Flest brukere aktiv på steam er rundt 2200

1 Like

han her har allerede bygd hus og har 23000 som ser live https://www.twitch.tv/cohhcarnage

han fikk starte før alle andre igår. han er en kjent streamer.

Utrolig underholdende og dyktig kar. Så på han i to timer i går. Veldig kult å se han og kameraten Bikerman spille. Han hadde ca 67k seere i går kveld.