Er der nogen kursmål på aktien?
han ene kameraten hans streamet spille 15 timer i strekk…
Jeg har svidd meg veldig her før for og si det sånn men eg har aldri lært! Brent barn skyr ikke ilden
Denne gangen så skjer det
Jeg har lenge sittet på sidelinjen etter salg rundt 2.5 i den første oppgangen, men gikk inn med en porsjon i dag. Interessen rundt spillet har overrasket meg, og nå tror jeg på gode salgstall. De negative tilbakemeldingene er stort fra folk som klager på server issues, noe jeg tror FC håndterer fremover. Uansett er det høy risk, og jeg er forberedt på at det kan gå galt
Noen som husker omtrentlige tall for peak antall spillere og antall solgte første dag for Ark?
Hva tror dere markedet venter av salg første dag? Vil feks 50k solgte første dag oppfattes som positivt eller negativt?
Så på LIrik og noen kompiser i går kveld, var hysterisk artig å se på de, og spillet så helt rått ut! Over 60K som så streamen live!
Ser noen her sier Funcom skal reprises, akkurat hva innebærer det? Bare lest om det ifm synkende kurs/verdi…
Evilfreud viste til det i salgstalllinken. Tror det var ca 12K
Ark; 37k
Jeg snakket om in-game, ift. salg så har t_h helt rett
Noen dager er bedre enn andre.
How? Hva steg såpass?
Folkevandringen til Funcom har begynt ^^
Herregud Renonorden
Søppel på børs vettu
Jeg er kun i Funcom. Gamblet og brukte hele intradagskreditten og belåning og kjøpte på 3,37 i dag, før det falt. Litt stressende en periode, men gikk greit til slutt. Ut i sluttauksjonen. Sitter fortsatt med 200k aksjer.
Jepp… den satt jeg med når den var verdt 20kr aksjen
Da hadde jeg trengt en dram og en strekk på sofaen nå etter det som skjedde midt på dagen i dag ! God trade!
Takk! Vi får se, blir nok ikke en kjip kveld, i hvert fall.
Jeg vet jo at det er galskap, men det er jo Funcom. Man må føle at man lever, innimellom.
20,126 In-Game vi lever godt i dag ^^
Jeg ser det er flere som mener det var feil av meg å selge idag. Hvorfor det når jeg har nådd mitt mål for avkastning i Funcom aksjen? Jeg er svært fornøyd. Selger heller på vei opp enn på vei ned.
Edit: Lykke til videre for dere som sitter inne så klart. Sees igjen ved neste dupp
hehehe…litt troll fra meg er vel lov