Hvilken kurs fikk du?
Gevinst er gevinst. Gratulerer Larsen. Det er gode dager nå Jeg tror det er mye mer å gå på og sitter over. Trygg enda. Fikk skrekken da det var ingenting som virket og chatten på servern gikk bananas. Gikk vel ut med over halvparten på 3.29, 3.22 og 3.20. Kom heldigvis inn igjen i grevens tid på 3.28 og 3.36 da jeg testet en ny server uten lag, men med like mange folk online 37/70.
Jeg gikk ut på 3.74 med min siste salgspost.
Larsen, om man vinner 5 eller 7mill i lotto er det bra uansett, går ikke å være misfornøyd med det
Nei, antall solgte vil vi snart vite, solgte i dag er ikke det jeg ser på
Det handler om du tror på Funcom 2.0 nå ser jo det lovende ut. Et av topp 20 mest spilte på steam som vi har nådd i dag er en god start. Neste er at user score må opp.
Nedjustere den idag til 3.74 før jeg gikk ut i flere møter… burde egentlig latt være å selge idag da jeg hadde en ganske så busy dag på jobb.
Det kan se ut som det var genialt av Funcom å ikke kjøre 20% rabatt ved lansering.
De som er mest interessert kjøper til full pris uansett. Så kan de senke prisen med kampanjer om en liten stund.
Jeg hadde tenkt å følge rådet ditt. Men hadde hjemmekontor og fikk fulgt kursen gjennom hele dagen.
Så lenge det ikke kommer noe groms inatt fra USA eller en meldingimorgen tidlig skal vi videre opp
Hyggelig at du vil følge mine råd, men jeg prøver å ikke gi råd til andre så godt jeg kan Missliker det “ansvaret”
Det som funker for meg, etter mye erfaring, er å sette meg mål og forsøke holde dem. Da kommer man som regel godt ut av det. Selv om det kanskje noen ganger vil si å selge en aksje “for tidlig”.
De Larsen sine liker ikke å gi aksjetips nei
DN skriver om oppturen idag: http://www.dn.no/nyheter/2017/01/31/1633/Teknologi/funcom-til-himmels
Husker ikke om den er postet før…
Nu är Lirik igång på Twitch igen och drar mycket tittare
Noen her flere enn CMD?
Ligger ikke på den lista, har 1m+ aksjer. gjorde en dårlig trade på rundt 2,5
Nr 1 på Twitch nå!
Virker som en helt strålende suksess