Jeg ligger på 5. plass, sammen med hele røkla av småsparere og større hos Nordnet ^^
Nesten 31.000 online spillere nå. Det er på steamdb.info, er det alle spillerne i hele verden som spiller CE nå, eller er det andre servere? Private etc som ikke telles der?
Marco R ?
Hvor tenker folk at vi åpner i morgen?
skudd i blinde: 4.12
3.89 tipper jeg, videre ned til 3,75 før det snur igjen
Tipper eller håper?
Tipper…
tipper 4,09
Vurderer nytt innkjøp i morgen, men ser at vi må over 600 k salg ila året, for at det skal være lønnsomt… Hvor mye tror dere de klarer? ser forøvrig det 32 k som spiller nå
blir spennende å se hva kursen stabiliserer seg på etter tradere og andre kortsiktige mister interessen. dette er en helt ny situasjon, der funcom ser ut til å ha lagd en fulltreffer for en gangs skyld.jeg har i alle fall ikke noe hast med å selge en eneste aksje når spilldata ser så gode ut. jeg øyner håpet for et mini starbreeze på sikt.
Dette ser veldig lovende ut gutter. Føles faktisk veldig feil å være helt ute nå, men på en annen side, magen snakker og det er den delen av kroppen jeg stoler mest på rock on Funcom!
Tipper 4.38.
Håper du har rett. Markedet undervurderte / vist ikke om gårsdagens Steam/Twitch ved åpning i dag. Håper dette samt salgstall indikasjon går dem hus forbi i natt også, slik at vi som følger med tett kan laste ytterligere opp !
SO HYPED!!!
Det skal jo legges til i denne euforien , bare for og toppe det litt! Seriøse investorer som de kaller seg for, de som sitter på trygge papirer . De begynner ikke og handle før Funcom viser at dette er i boks! La oss si det skjer på 6-7 til og med 10kr , når salget er ett faktum! Kan det bli utgangen til jebsen/KGJ , at store aktører ser sitt snitt i og kjøpe stort i Funcom! Det vil vel være en sånn blandet frykt men dog en trygghet? Jebsen etter 15 år ut! Men nytt blod med kapital inn i ett tryggere Funcom enn det de har vist før?
Tipper vi starter på ca 4,2 i morgen tidlig. Sikkert solgt rundt 100.000 spill i dag bare, og mye gratis reklame. Og nå kommer vel USA, Asia og Russland etc også
den peaken på 32 000 kan være pga patchen som akkurat ble kjørt. For fruen kom inn på serveren, men ikke jeg som prøve 2 min etter.