Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Jeg ligger på 5. plass, sammen med hele røkla av småsparere og større hos Nordnet ^^

1 Like

Nesten 31.000 online spillere nå. Det er på steamdb.info, er det alle spillerne i hele verden som spiller CE nå, eller er det andre servere? Private etc som ikke telles der?

Marco R ?

Hvor tenker folk at vi åpner i morgen?

skudd i blinde: 4.12

3.89 tipper jeg, videre ned til 3,75 før det snur igjen :wink:

4 Likes

Hahahahah akkurat så du kan få kjøpt deg inn igjen ja @Larsen :smiley:

2 Likes

Tipper eller håper?

Tipper…

tipper 4,09

Vurderer nytt innkjøp i morgen, men ser at vi må over 600 k salg ila året, for at det skal være lønnsomt… Hvor mye tror dere de klarer? ser forøvrig det 32 k som spiller nå

blir spennende å se hva kursen stabiliserer seg på etter tradere og andre kortsiktige mister interessen. dette er en helt ny situasjon, der funcom ser ut til å ha lagd en fulltreffer for en gangs skyld.jeg har i alle fall ikke noe hast med å selge en eneste aksje når spilldata ser så gode ut. jeg øyner håpet for et mini starbreeze på sikt.

3 Likes

Dette ser veldig lovende ut gutter. Føles faktisk veldig feil å være helt ute nå, men på en annen side, magen snakker og det er den delen av kroppen jeg stoler mest på :wink: rock on Funcom!

5 Likes

Tipper 4.38.

Håper du har rett. Markedet undervurderte / vist ikke om gårsdagens Steam/Twitch ved åpning i dag. Håper dette samt salgstall indikasjon går dem hus forbi i natt også, slik at vi som følger med tett kan laste ytterligere opp !

SO HYPED!!!

:innocent: :innocent: :innocent: :innocent: :innocent: :innocent: :innocent: :innocent: :innocent:

2 Likes

ligner jo veldig på kurven jeg tegnet!

7 Likes

Det skal jo legges til i denne euforien , bare for og toppe det litt! Seriøse investorer som de kaller seg for, de som sitter på trygge papirer . De begynner ikke og handle før Funcom viser at dette er i boks! La oss si det skjer på 6-7 til og med 10kr , når salget er ett faktum! Kan det bli utgangen til jebsen/KGJ , at store aktører ser sitt snitt i og kjøpe stort i Funcom! Det vil vel være en sånn blandet frykt men dog en trygghet? Jebsen etter 15 år ut! Men nytt blod med kapital inn i ett tryggere Funcom enn det de har vist før?

Tipper vi starter på ca 4,2 i morgen tidlig. Sikkert solgt rundt 100.000 spill i dag bare, og mye gratis reklame. Og nå kommer vel USA, Asia og Russland etc også :slight_smile:

2 Likes

den peaken på 32 000 kan være pga patchen som akkurat ble kjørt. For fruen kom inn på serveren, men ikke jeg som prøve 2 min etter.

1 Like