Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Er den ikke lansert i hele verden enda?

ARK har også peaket for dagen

2 Likes

Jeg og en kompis så vårt snitt i å logge oss av for kvelden da patchen ble annonsert.
Tipper flere brukte anledningen til å få rivd seg løs.

Vi har nok ikke sett toppen enda =)

smart av arkutviklerne med salg med god rabatt nå og ny patch akkurat når en ny konkurrent kommer på banen.

1 Like

Forslag til neste spill for Funcom?

MOBA i Conan verden?

4 player co op heists som Conan ?

1 Like

Ao 2 ?..

4 Likes

Joda Suleman, men tenker på tidsforskjellen. nå er det vel ettermiddag i USA og Asia på første salgsdag :slight_smile:

My guess, liknende på CE, bare mer ren story og questing. Tipper det blir en form for Skyrim spill.

Conan Exiles Battle Royale :heart_eyes: kanskje mer en MOD som bør komme… skal vi lage? :smiley:

3 Likes

32 253

NY PEAK!

moaahhahahahah 8 tegn

7 Likes

Tror det var ca 500k man fant ut her på forumet

1 Like

De hadde et mål om å være inne på topp 10-listen over survival-spill etter et år. Da var det spillet med færrest solgte rundt 500k, men for å komme inn på lista om et år må man jo da selge minimum 500k, sannsyligvis mer.

1 Like

Jepp, og det ser de ut til å lett kunne nå.

3 Likes

Det er helt genialt at de er positive til modding, jeg ble lang mer bull når jeg leste det.

1 Like

Full launch CE :wink: Har aldri sett sånn oppsluttning rundt et survival spill på dag 1. Enestående er alt jeg kan si. :slight_smile:

I tillegg til Full launch av CE håper jeg på et 2D rpg spill, en dungeon crawler basert på Conan eller en Battle Royale versjon som bruker CE assets. Billig å lage, og in demand. Skal de først ta over open world survival delen kan de like gjerne ta over competitive survival delen også. :wink:

Ikke MOBA, mest fordi de da vil konkurrere mot de to største spillaktørene i verden og overføringen av brukere fra andre MOBAs er vanskeligere enn i andre typer spill. Spillerne er for trofaste der.

Det kan også hende at det er andre spillsjangre jeg overser som har store potensialer for Funcom, men det vet nok de bedre enn meg. :slight_smile: Stoler litt mer på dem nå :wink: Men har ikke store forhåpninger til H&S neste halloween da, på tross av forsøk på overbevisning fra en blodfan her inne :stuck_out_tongue:

2 Likes

Jeg ble faktisk ganske overrasket over at kursen ikke gikk mer enn den gjorde i dag, og vurderte å kjøpe meg inn. Jeg holdt tilbake pga f.eks For Honor som kommer om et par uker og pga utrolig ræva tilbakemeldinger.

Nå ser det ikke ut til at 40% negative tilbakemeldinger betyr en dritt. Hvis denne utviklingen fortsetter, så kommer de til å selge bedre enn ARK. Jeg tror derfor hypen kommer til å ta helt av framover, og kanskje med rette. Aksjen kommer til å gløde framover. :stuck_out_tongue:

Det eneste som evt kan holde kursen tilbake er hvis en eller flere av de større aksjonærene velger å dumpe alt ut på markedet mens det er hottest. En god kjøpsanledning i såfall.

Må si det er moro å se Funcom få det til, selv om jeg nok godt kunne holdt på de aksjene jeg kjøpte på 1,05 og solgte to-tre dager etterpå til 1,15. :stuck_out_tongue:

9 Likes

Hei 10 øre for et år siden er verdt mer enn 10 øre i dag :stuck_out_tongue:

4 Likes