Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

jeg tenker faktisk motsatt. volumet er så høyt at det for meg indikerer en helt voldsom etterspørsel etter aksjer, hvilket gjør at en korreksjon blir vanskelig å få til

det er dette som gjør at jeg ikke har turt å ta noe profitt enda, selv med en tradingpost…

2 Likes

Vi får se da :slight_smile: Tar litt mer nå snart tror jeg

jeg er veldig usikker. på den ene siden har aksjen gått sjukt mye sjukt fort, og den har korrigert begge mandagene etter en fredagsstream. på den annen side er momentumet oppover ganske brutalt nå og volumet indikerer virkelig styrke.

det er mange som vil inn…

2 Likes

Skal det så lite til at du blir usikker? :stuck_out_tongue: Hehe neida, er det jeg sitter og tenker på jeg også :slight_smile: Vi ser det vel på slutten i dag. Om den faller vil markedet ha en korreksjon på mandag, om den peaker på slutten blir det nok 2,50+ scenariet. Tror jeg da

Det begynner å se veldig ut som en topp

7 Likes

Enig med Xeres her. Etterspørselen er så sykt stor at momentumet vil bare pushe på den bakfra. ca. 40 mill på to dager bekrefter dette. Pluss at flere har reprisingen i bakhodet.

Mulig det er en topp i dag, men denne skal høyere på mandag. Hvem er det som handler med NMBR? De har netto handlet mye de siste dagene. Tror vi skal høyt før lansering, video i dag var helt rå. Jeg sitter!

Kalle

1 Like

Enig i at vi skal høyere før lansering, men tror vi ser noe det samme som i januar 2016 hvor vi hadde en massiv peak over ca 3 dager som falt tilbake til normalkurs og hadde en god vekst videre derfra. Selvfølgelig mulig at jeg tar feil og at vi starter rundt 2.50 på mandag.

Denne euforien har jeg sett før :slight_smile:

Føler meg trygg på at det var riktig å sikre litt gevinst idag.

2 Likes

Holmes har talt, er ikke snakk om noe annet nå :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Jeg er også trygg på at det var riktig å selge i dag. Så får vi se på mandag hvem som har rett.

ca. 20 øre ned på første korreksjon, før bratt stigning fra 1.20 til 2.20.

Får vi tilsvarende nå vil det si fall ned mot 2.20ish og så videre opp mot 3 kr.

1 Like

Opp til 3 sa du, da er det vel lite grunn til å selge mer foreløpig? :wink:

1 Like

Står kurs høyere ved EA release enn nå?

• Ja
  • Nei

0 stemmegivere

4 Likes

Flott avslutning! God helg!

1 Like

@holmes @Fenriz og @Onns svarte nei i pollen. Jeg sa ja selv om jeg har solgt. Men jeg tror den skal ned først da :slight_smile: - og lover ikke bli sur om jeg tar feil!

God helg!

1 Like

Det er vanskelig å spå, mitt hovedscenario er at vi skal ligge rundt dagens sluttkurs en stund før kursen skal litt ned igjen da mange gevinstsikrer før lansering, og så vil det fundamentale slå inn da vi begynner å få inn tall fra steam salget.

5 Likes

Jeg tenker den skal en god del videre oppover, men vanskelig å si hva som skjer rett før release om det blir mye gevinstsikring eller om mange ønsker å se salgstallene. Håper å få sett minst 3 tallet før launch.Er fortsatt 25 dager igjen så her er det mye tid å bygge seg videre på.

2 Likes

Forøvrig Funcom nevnt i Hegnar :smile:

1 Like

Håper den skal videre opp, men tror det stopper rundt dagens nivå frem til vi får noen indikasjoner på salgstall. Eventuelt at vi ser at interessen for CE tar seg betydelig opp

1 Like

Ikke vær så pessimistiske sånn plutselig da folkens, sikrer gevinster og tror aksjen skal falle frem mot early access. Se på historikken, jeg tror vi skal fortsette ferden opp frem mot 31.1. Bare pass på å selge seg ut i riktig tid :wink:

3 Likes