Er det noe problem i Thailand da @novalusus ?
Får ta den med her også da, siden vi poster conan exiles news mest her på dagtid
https://www.battlemetrics.com/servers/search?dir=asc&feature%3A25=True%2C+Official&game=conanexiles&page=1&sort=location
La inn noen ordrer fra 3,99 og nedover til 3,80, stakk i møte på jobben, og meldingene tikket inn om at "du har kjøpt " aksje i Funcom.
Litt nervøs for at den fortsatte nedover, kan eg nå puste lettet ut og se at den turer opp.
Hyggelig, tok den også inni NM, men var litt for tidlig ute der.
Funcom er gøy
Grattis @kronn og welcome back. Ble fin stigning etter du fikk kjøpt deg inn…
Kan fortsette oppover i morgen også bare ikke SKN blir løs i r…
Vet ikke om denne er postet her før, endelig en positiv Funcom artikkel i DN:
Enig med han Men forventer at den blir tullete billig og tullete dyr på veien opp. Trade de som tør ^^
Holmes postet nettopp en ny analyse på Insider-delen som jeg anbefaler alle å lese.
You bastard!
Now what will you do tekinvestor-medlem, when there is nothing left but to be an insider or die!
Her er et alternativ, uten at jeg har lest holmes sin: Tror det går greit, kanskje.
Du skulle ha visst du
Raskt innom et par svenske forum og kan rapportere at optimismen og stemningen der er mye bedre.
Dessuten kjøper de aksjer. Fra 117 til 436 eiere på Avanza siste måned.
Når det gjelder kvartallsrapporten 28.februar så vil vel den inneholde negative tall/ info siden den representerer siste kvartal av 2016? Ser at flere nevner 28/2 som en trigger, men det er vel først på rapporten 16.mai vi vil få en rapport som er en stor kontrast fra tidligere kvartal/ år?
Du får jo med salgstall for hele februar da, så helt negativt vil det vel ikke bli. Og så kommer det kanskje info om nytt spill i pipen?
Tror dere ikke at Funcom tjente penger i q4 da ?
Tror eg på vertfall, var jo heftig oppgang på tsw.
Samtidig som det kanskje kommer nye info om CE, eg tror det kan være en trigger, selv om det jo er q1 så blir tidenes tall fra Funcom
Tror ikke de tjener penger, blir spennende å se om HS og økt TSW salg gjør utslag i rapporten.
Tallene for antall spillere og kjøp av Conan Exiles synker, og jeg tror ikke helgens open beta av For Honor hjelper noe på dette. Også har vi disse offisielle serverne til Funcom, tror ikke de får full futt i de før over helgen. Hva vil kursen stå i på slutten av dagen idag? Hvordan vil den oppføre seg på mandag?
Mandag vil jo helt avgjøres av helgen. Veldig vanskelig å si eller spå.
Mitt tips er at det kan være lurt å sitte utenfor med minst halvparten hvertfall.
Kommer det noe flere negative oppslag i avisen blir det billigere og en kan fylle på.
Tallene ved evt bra salg i helgen ser man først tir/ons…
Stats på hvor mange som er inngame er ikke alle som kjenner til .
(Om man ikke leser alt på HO da:flushed:)
http://games-mag.de/spiele/conan-exiles-bei-uns-im-preview/
Damn it came as a surprise! Conan Exiles should definitely be noted on his slip. The basic stand stands, the survival adventure is already a lot of fun. Genre friends can already access now, bottom line, there are no serious errors which make the game unplayable. For me it has become my new survival home. I’ve sunk in Rust for hundreds of hours, but I did not like it from PVE opponents. This gives me Ark but with the game I simply will not warm. Conan - Survive, Build, Dominate.