Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

…den neste stjernen på survival-himmelen…

2 Likes

Hentet rett fra gårsdagens dn artikkel.

noen vil ha trykk

så ikke trykk på slike linker

lim inn hvis intressant

1 Like

Den artikkelen fortjener trykk da. Synes den er bra :smile:

ja men har vært så mye dårlig og feil at jeg boikotter dem :relaxed:

er vell bare en måte å balansere lit og lure oss inn
t før de snart kommer med nye oppgulp

1 Like

2 Likes

Er det skandiabanken ?

Ja, det er skandiabanken

Men det er mye kødd, kan være trøblete å få kjøpe/selge ved åpning.
Men onsdag gikk det greit, da fikk jeg kjøpt Funcom på 5,07 :rage:

3 Likes

Skjønner ikke @Duogdu, der ligger det jo ordre langt opp på 4.65, hvorfor selger man bare ikke da aksjene på 4.65?

Edit: er jo helt stokk i hodet i dag, så kjøp på salg og salg på kjøp :wink: Får gå og legge meg igjen…

3 Likes

Flott, nå forstår jeg.

Når jeg selv er på kjøperen så har det hendt jeg ikke har forstått hvorfor ordren ikke går inn, men jeg ser på kjøper ikke på selger…
Ikke lett alltid…

1 Like

Jeg har solgt meg ut igjen. Jeg liker ikke trenden med fallende spillertall. I tillegg ser ikke Google trenden så lovende ut:

2 Likes

Ser det er et lavere volum, men ser ut til å følge den samme trenden etter som de andre spillene har hatt etter lansering?

Ok Slobo, men nå sammenligner du med spill som har solgt 3 og 4,5 millioner kopier. Hvis du sammenligner med de (i samme sjanger) som har solgt i overkant av 1 mill. får du en annen type trend.

Har vurdert å solgt idag, det eg tok under kr 4 igår, men, tror eg lar dei ligge, setter SL på noe av det mellom 4,1 og 4,30

Hehe, typisk at det skulle virke så det kunne gjøres en dårlig deal

1 Like

Ja stemmer det @koe, men jeg liker bare ikke at trenden går nedover…
I verste fall er det bare Conan og Funcom fans som har kjøpt spillet de første dagene, og vi får en fremtid der CE “bare” klarer “break even” kostnadene…

2 Likes

Ble det gevinst? :slight_smile: Jeg solgte ut mine siste 50k nå på 4,65. Er fornøyd med det, vurderte å selge på lavere kurs i går. Såklart dumt å ikke selge på over fem da jeg hadde muligheten, men sånn er det alltid.

Litt deilig å være helt ute av aksjen, og litt kjedelig. :wink:

2 Likes