Ikke glem AO på Steam.
Så det är inte för att CE säljer hyfsat bra just nu då?
Ja det ble en del høvdinger i gevinst ja. Jeg også får nok abstinenser i helgen tenker jeg. Tenkte å bruke helgen på å finne ut om jeg skal inn igjen i Funcom eller finne noe annet å investere i…
Gratulerer! Gevinst er alltid fint. Blir nok slik for meg også, vil jeg tro.
All roads lead to Funcom
Blir avhengig. Synes det var herlig å være ute etter salg på 4.85 og den falt, men når den snudde på 3.80 angret jeg på at jeg solgte mine nye aksjer på 4.13 (kjøpt på 4.10).
Jeg merker at etter jeg solgte 3/4 på mandag, har jeg blitt bittelitt mer risikoavers enn før. Og det har vært kjekt denne uka, for ville nok gjerne ha forsøkt på en del trades, som ville blitt mislykkede.
@DuffyKey jeg har talt mine potensielle tap i Funcom nå, er noen titusener med dagens økning… Men godt i pluss når jeg solgte meg ut da. Likevel litt kjedelig å ikke ha 50-100K aksjer der mer…
Jeg synes alltid det er kjedelig når jeg ikke får solgt på topp eller kjøpt på bunn, eller gjør noen av de tradene som jeg har tenkt på, og som faktisk ville gått bra. Men nå som pengene står på konto, og ikke i Funcom har de blitt penger igjen. Og ikke bare tall som stiger eller faller.
Men har ikke gitt opp Funcom, så skal nok inn igjen med en sum etterhvert. Kanskje allerede til uka. Men da blir det sannsynligvis mye basert på potensiell fremtidig hype, og “garantert” oppside, vil jeg tro.
Ingen negativitet?
Jiha, eneste dumme her, er at det ikke ble kjøpt mer enn hva som ble gjort igår
TSW på forsiden til steam. Ultimat edition
http://store.steampowered.com/
Edit : tilbake fra Østen etter å ha drukket mengder med Singa hver dag for å holde følge med antall nye medlemmer på Innsider…
Finner ikke TSW på den siden her?
Hva pokker skjer, var der for noen minutter siden, finner den ikke jeg heller nå…
Edit: ser att bagger har linket til det samme på HO. Begynte å lure på om jeg hadde drukket så mye Singa att jeg hadde begynt å se syner…
De hadde vel ikke råd til mer enn fem minutters markedsføring på forsiden, da?
Hvor i Thailand var du ?