Eg og har vert plaget av litt feberfantasier etter opphold i Thailand tidligere, det går over
er det noe i dette?
Ser ut som at Funcom har signert enda en serverprovider. En av de nye EU serverne ser ut il å være ifra G-portal.com Fortsetter de slik vil vi kanskje raskere enn mange tror få nok servere
Som skrevet før begynte jeg å reise til østen i 1990. Har vært der over 20 ganger de aller fleste med Fammen:wink: Denne gangen ble det Phuket, Phi-Phi. Ko Samui. og Bangkok Herlig.
Phi-Phi er topp, selv om eg mener stedet er litt " ødelagt " av turismen, mot hva det var for 10 år tilbake.
Var vel innom " the beach" og monkey Island også da ?
Fint å leie seg en long tail å rocke rundt øyene der
Ja Thailand er fantastisk, jeg fant Thailand for ca 10 år siden og har vært der ca 25 ganger siden da
Var på Ko lanta, phi-phi for 3 år siden kan anbefales til alle, ellers er vi litt i Pattaya og mye i Buriram
Gift med thai så blir 2-3 turer i året , noe som er alt for lite for meg, savner Thailand vær dag, men hjelper mye være her på Tekinvestor og lese alt dere andre her inne skriver om Funcom
Får ta ett tekinvestor treff på Phi-Phi
( får neppe lov av kona, med mindre ho får bli med )
Ja vi får til det bare komme nedover i April det
Tenk en samling i Thailand med 100 insidere etter 3-400% oppgang med realisert gevinst. Skummelt
Det er vel ingen her som kommer til å realisere gevinst, vel?
Realisere? For et merkelig ord. Nei det holder vi oss langt unna
De færreste her kommer over 200% gevinst. Flertallet sitter for lenge, selge rpå nedturen, kjøper midt i oppturen og ender ofte opp med færre aksjer til høyere pris enn de først hadde.
De smarte kjøpte billig, solgte dyrt, og sitter evt forsatt med noen billige aksjer.
Solgte rundt 4,6-4,7 å kjøpte igjen noe igår under 4kr, sitter med dei videre over helgen.
Mesteparten av det som ble med opp, ble kjøpt under 2kr
Eg kan reise på egen hånd, men kan eg joine dere om kveldene ?
Var tross alt eg som kom med forslaget
God helg, straks framme på hytta
Jeg er helt ute, med alle aksjene kjøpt på snitt 1,50. Men går den under 4 igjen, så er det mulig det blir et par nye. Var litt for passiv i går…
Har snitt på 1.33 ikke solgt noe enda men angrer jeg ikke solgte når den var godt over 5.
Trudde den skulle gå videre og ble for grisk.
mulig jeg selger alt godt over 5 neste gang og håper på en dupp ned så jeg kan kjøpe meg inn igjen for jeg trur denne skal mye opp før vinteren kommer tilbake, og blir faktisk mer urolig av og ikke ha aksjer i Funcom etter det ble en suksessen.
var jo oppe i 4.85 nettop? - om du vil ha 5k r så selg nå…
Da får han ikke 5
Ja hvis 5 er målet er 4,85 bare 3% under… jeg selger ikke noe større før 7, håper jeg
Hvorfor selge billig når mann kan selge dyrt? ? Det predikeres i alle mulig former om hode kne og tå, TA kan ikke brukes når det er rally, kun når det er korreksjon? Og kun når noen vil?
Aksjen styres en og alene av meglerhus om dagen! Hvorfor skal den opp i dag på fallende spillere som noen mener ?
Hvorfor skal den ikke opp på forventinger fremover ?