Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

PAS selger store volumer.

Tror likevel fast på at kursen vil stige frem mot presentasjonen den 28.2 slik det også har vært vanlig.

Tror også at selskapet vil kunne presentere såpass mye positive nyheter den 28.2 at kursen gjerne stiger i etterkant på basis av dette.

Markedet må etterhvert også begynne å indiskontere forventet fremtidig salg av spillet på konsoll , ut året, og ved lansering av spillet i større grad enn hva dagens kurs representerer. Noe Funcom forhåpenligvis kan gi mer utfyllende informasjon om hva de forventer i sin guiding.

2 Likes

FUNCOM -905 744

Så mye har PAS nettosolgt til nå. Virket som de ville ha kursen utenfor 4. Ser ikke ut som de lykkes sålangt.

1 Like

de selger og selger, og kursen stiger og stiger :smiley:

Er det noen mulighet for å kjøpe seg tilgang til ordredybden slik at man kan se hvilke meglerhus som har plassert seg hvor?

Jeg vet man kan kjøpe realtime ordredybe på Nordnet, men hvis den slike detaljer også?

Bra for dem å ta litt gevinst da. :wink:

Ja, få deg en skikkelig megler :wink:

Pareto for eks :wink:

Prisene der er helt kurrante ( 39kr i kurtasje) og de har VELDIG mye bra verktøy du kan abbonemere på + at du får live feed på de 10 mest omsatte aksjene blant pareto sine kunder, hvor funcom ofte er representert.

1 Like

Aha, så det mangler litt features hos Nordnet?

MEN, vil jeg virkelig gi mer av pengene mine til Pareto? :stuck_out_tongue:

Jeg føler ofte nordnet er litt sånn svensk pølsebod. Mens pareto er litt mer proffe. Dog kun min personlige mening.

3 Likes

Ok. Ja, en del av funksjonene virker litt amatørmessig implementert. GUI kunne helt klart vært bedre. Liker Shareville da. :slight_smile:

Takk for tips! :thumbsup:

  • at Pareto har han duden som rocker sosiale medier som er ganske ok og svarer på mye spørsmål.

Karl Oscar du tenker på? Shareville tapte seg litt da han dro til Pareto.

1 Like

Yep, iforhold til han slaske nordnet bruker isteden så er han konge.

jag gick in väl dyrt igår tyckte jag så nu gick hela behållningen på 4.46. 15 öre upp & 10k intjänat :). Hoppas på en lite billigare ingång. Den som lever får se

1 Like

Irriterende at eg ikke kjøpte nede på 4 ass, Grattis til dere som lastet opp på bunn, eier ingen Funcom eg😪

1 Like

Pengene har vel vokst i GIG i stedet? Så du “taper” ikke på å flytte tilbake

2 Likes

Får nok sjansen igjen… ellers kan du kjøpe nå, om du tror på caset.

1 Like

Holder meg unna Fun en stund, men gleder meg over at den likevel stiger.
Ja Gig har vert gøy, tar nok ettertid gevinsten der, så får vi se hvor Fun da står

1 Like
6 Likes

Føler både hegnar og DN overrasker. Alt på grunn av Owen sin analyse ;D

14 Likes

De hører vel mer på etablerte senioranalytikere og ikke kålhuer på forum

2 Likes