Alltid like gøy å stemme på pollen etter at vi vet fakta, ikke sant?
Han her var seriøst trøtt.
Hvis jeg skal tippe:
- De lar det være to biomer ved Launch
- Selger biomer som DLC som de har under diskusjon
- “Hey, betal 9.99$ og få dobblet størrelsen på kartet ditt, samt utforsk mye mer”
- De har vell tidligere kommunisert 6-8 biomer…?
-
Haha ja.
“I rapporten heter det at spillet Conan Exiles har gjort det ekstremt bra.” Wow, trött är årets understatement.
Det låter ungefär som “I rapporten påstår dom att dom gjort det extremt bra, men jag vettifaaan…”
Har over 4000 allerede lest hegnar nyheten? Lol?
Dritt kortsiktig kanskje men tror den utsettelsen var omtrent like viktig som at EA ble flyttet fra sep 16 til jan…
Det kommer an på hvor kortsiktige dagens aksjonærer er. Måten de ordla seg når det kom til rabatter osv får meg til å tro at de ikke kommer til å gjøre noe særlig aktivt for å få opp salget på en stund. De vil heller kjøre på med rabatter når de har fått spillet opp til “Mostly positive” og de har fikset opp spillet litt mer.
Hvis de slipper rabatt. Er det noe man får vite om på forhånd? Gamers?
Edit: Når*
Ikke noe varsling av rabatter på steam. Eneste er jo at alle vet at de har sommersalg og julesalg, men ikke hvilke titler som er på salg eller hvor mye avslag.
De nevnte de skal delta på sommersalget. Om det var i rapporten eller i QA etterpå er jeg usikker på.
var i QA, der ga han relativt mange detaljer Har nevnt det i en annen tråd
Ser ut til at det er jeg og PAS som sitter igjen med all in i Funcom nå, godt selskap.
Rapporten var god. Spørsmålet en del stiller seg er om utsettelsen av xbox one game preview til Q3 2017 vil få aksjen til å falle litt. Det er jeg ikke sikker på. Men det er sikkert noen som vil satse på det. Jeg selger høyst 50% i slike trader der jeg har tro på selskapet på sikt i tilfelle det ikke går slik og aksjen stikker opp.
nja… Jeg tror vi nå er i den nye bunnen i aksjen. Snart starter funcom TSW hyping da ser vi aldri 4 tallet igjen
Jeg glemmer relaunch av TSW hele tiden jeg xD Håper de bruker samme metode som ved Conan Exiles, fordi TSW er et sykt fett spill som mange vil prøve om det er F2P.
Spør du meg så virker det mest som om aksjen er priset etter dagens forhold med kjent salg og i liten grad nå etter forventninger til fremtiden og salg ut året. (Kfr. F.eks estimater i siste tilgjengelige analyser her).
Salg av Conan Exiles på Steam og konsoll ut året, mulig betydelig salgsløft for TSW allerede nå i mars etter planlagt re lansering etc.
Som nevnt i annen tråd så tror jeg på pluss i dag og nye analyser innen få dager og et nytt kursløft her.
satser på at støtten rundt 4,180 holder
Hvordan kan aksjen synke 6% etter presntasjonen i går. Var jo positive nyheter. Er det bare en midlertidig nedgang før den går opp igjen?