Jo-Jo aksje dette her…
Sitter trygt plantet med mine aksjer kjøpt på forrige “dips” laveste kurs 3.83 vel vitende om at aksjen er underpriset i forhold til de fundamentale forhold. Og i stor grad kun priset etter kjent salg som allerede er på bok og i mindre grad forventninger til fremtidige inntekter.
I etter på klokskapens tegn så skulle jeg gjerne realisert på 4.60-70 nivået og kjøpt meg inn en krone lavere igjen, men rakk ikke det i denne runden i vinterferien min. Sitter ellers med de øvrige 2/3 deler i Targovax og Standard Drilling og har (bortsett fra relativt nykjøpte SDSD p.t hvor posten i North ble solgt på 3,92 og byttet til denne.) hatt en kursdobling på alle hovedpostene jeg har sittet i de siste 3 månedene som jeg også har oppdatert under “hva er din portefølje” her på tråden. Har ikke tenkt å gjøre noen endringer her med det første, selv om jeg har satt romslige stopp loss på disse tre aksjer.
TA i Funcom p.t. fungerer i øyeblikket ikke i mine charts, årsakene ligger vel i den utstrakte “manipulasjon” aksjen har vært gjenstand for med shorting etc. siste tiden. Mine chart har vist oppgang til 4,40 helt siden siste kjøp på 3,83 ved “nest siste” nedgang, selv om kursen gikk nedover…
Ser snart 5 tallet igjen her…, etter en del “jo-jo” formasjoner hvor meglerhusene “leker” naturligvis