Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Jeg må si at jeg er skeptisk til at de som kjøper nå har tenkt å sitte over launch. For meg ser dette ut som trading-morro.

2 Likes

Viktig å være skeptisk, men viktig å sjekke ut tilgjengelig fakta også.

1 Like

Mitt call for dags slutt er 2.35. Tror vi skal videre ned før vi stabiliserer oss rundt 2.10-2.20 et sted i løpet av uka.

1 Like

Dagen idag har vel vist at noen aktører ikke vil vi skal under 2,3 lengre.

1 Like

Fordi da går luften ut av “pumpen”, så de ikke tjener nok på “dumpen”? Var et kraftig jafs der på 300k aksjer fra noen som brukte PAS.

Kraftfull bounce på 2.20 er positivt.

Men ja, jeg er fremdeles for skeptisk til langsiktigheten til store aksjonærer her jeg og. :slight_smile:

Men suger til meg lærdom for hver dag i denne aksjen.

1 Like

Fikk aldri telt, men PAS startet å handle på 2,3 og handlet omttrent alt som var tilgjengelig ned til 2,19 og opp mot 2,25 igjen. Ser de begynte å selge på 2,3 igjen. smart trade

Du kan se hele handelsloggen her: http://www.netfonds.no/quotes/tradelog.php?paper=FUNCOM.OSE, bare søk etter 2.19, så finner du starten på rebounden.

Rundt regnet 900k aksjer?

1 Like

Ok, pleier ikke ha dybde på netfonds. Men du må starte 5min før for PAS startet å handle tidlgiere, tror det var litt flaks at de satt med kjøpsordre når noen fikk panikk.

De hadde noen småhandler før dette, men det var av typen 4000 og 5000 aksjer av gangen, ikke hundretusenvis.

1 Like

Dagens desidert beste post på HO :smiley: :smiley: :smiley: Jeg lo høyt her på jobben!

3 Likes

Føler nicket på trådstarter sier det meste…

Du skal ikke undervurdere dype analyser av den fyren. Han har predikert flere sånne i dag med gode begrunnelser :wink:

1 Like

legg merke til at bagger har ikke laget en lyd siden 2,73 Kr :slight_smile: :open_mouth: har han luftet seg litt

1 Like

Reference is made to the stock exchange announcement
made by Funcom N.V. (the “Company”) on 4 January 2017.

Today, the Company has issued 2,413,127 new shares to
KGJ Investment S.A. SICAV-SIF following the conversion
of the remaining USD 250,000 under the Restated and
Amended Convertible Loan Agreement dated 13 April 2016
(as amended from time to time) (the “Convertible
Loan”).

The issued share capital of the Company after this
capital increase is EUR 10,067,801.96 divided into
251,695,049 shares.

After this transaction, no balance remains under the
Convertible Loan, and the only remaining financial
liability of the Company relates to the 6,899,194
outstanding bonds with a face value of USD 1 each, a
conversion price of USD 0.1036 per share and bearing
an interest rate of 3.5% per annum under the Ten per
cent Senior Unsecured Convertible Bond Issue 2011/2014
(as amended from time to time).

Funcom N.V.
Badhoevedorp, the Netherlands, 9 January 2017

This information is subject to the disclosure
requirements acc. to § 5-12 vphl (Norwegian Securities
Trading Act)

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20170109.OBI.20170109S75

1 Like

Flere aksjer issued nå, 2413000 nye aksjer, samme som sist?

Vet vi hvilken megler han bruker? lå kjøpspost på 600k på 2,5 som ikke ble fjernet når kursen raste rundt lunch, det var sparebank1 mener han har brukt de før.

se ikke bort fra at det var hans post ja, han sa på en tråd på HO at han hadde solgt på 2,6xx, at han skulle prøve en trade. men vet ikke hva han har gjort eller ei. men det kan støtte oppunder det med at han er stille når har fisker aksjer og på topper der han selger

Som MK1 skrev tidligere i dag,
AO lanseringsmelding for steam
CGI
multiple streamers
Combat gameplay

Mye å se frem til :slight_smile:

4 Likes

Funcom fortsetter sin fine reise, bra med 2,5% etter dagene med kraftig stigning før helgen, er styrke i Funcom

6 Likes