2,75 som høyeste, 2,19 som lavest. Definitivt en av de mer spennende dagene i funcom.
Er det bare jeg som tar det hele med “knusende” ro?
Tror ikke jeg kommer til å selge noe enda, muligens siste uken før EA, men det er godt mulig jeg sitter over EA. Gøy å gamble litt
Gambler bare med litt færre aksjer enn når kursen var på 0 og 1 tallet
Sitter og slækkern på sidelina jeg også
Jeg er spent på hvor mange som skal ut før launch denne gangen tatt historikken til aksjen i betraktning. Det sagt var det positivt at aksjen endte i pluss i dag.
Blir det like volatilt i morgen?
Solgte litt i dag på 2.44, sitter igjen med ca 15 k. Skal nok inn igjen snart:)
Att dere orker å kjempe på for å treffe topper å bunner, jeg tror en del av dere hadde sittet med like mye penger og kanskje mere ved å sitte stille . Noen treffer bra typ Morti og andre treffer heller dårlig. Men dere tar jo ned risikoen ved å selge ivertfall. Hvor mange av dere tenker på att dere bør være inne når for eksempel, IGN videoen kommer? Eller tror dere den ikke kommer til å trigge verken gamerene eller investorer?
Vel, mange veier fører til Rom. Jeg tror absolutt att vi er høyere enn nå, rundt release så jeg sitter. Tar heller ett valg når jeg har sett alt hva Funcom har til oss og gamerene angående CE.
Bare å være rolig nå, tidenes sukses er bare uker unna
Helt enig Halling! Jeg har ihvertfall spart mye kurtasje og stress ved å sitte, ikke bare i Funcom men jevnt over.
Den verste blemma mi var at jeg ikke fikk fingen ut og solgte noe i PCIB på ±40 kroner. Klart jeg kunne muligens klart å tjent endel penger på å trade, gjorde det våren 2016, men mindre beløp, så jeg ble ikke rik. Men det var noen tap også da.
Hadde jeg beholdt alle aksjene jeg har vært inne i det siste året er det vel bare Nel jeg hadde hatt større tap på. Ellers hadde jeg stort sett tjent eller gått i null.
Funcom har forøvrig vært den aksjen jeg har realisert størst tap i…
Det som slår meg er at få tenker på hvor mange som leser dette forumet men som ikke poster. @pdx har akkuratt oppgradert serveren fordi det var formye trafikk. Når folk poster “jeg har solgt venter på lavere inngang” Så er det drømmescenario for en trader. Torsdag skyldtes i stor grad folk som skulle inn “billigere” som løp etter toget.
3 dager med oppgang betyr ofte at man får en dag med nedgang, men reprisingen av funcom er igang, og det er ekstremt vanskelig å spå hva som skjer.
Til de som har tatt gevinst, grattis, gevinst er digg. Det som er viktig er å ikke se seg i speile å irritere seg over at man kunne fått mer.
Enig med deg der. Jeg tenker i hvertfall ikke sånn. Jeg kunne fått 30 øre mer om jeg traff toppen og klart det er mye penger, men jeg er veldig fornøyd med gevinsten. Min strategi fremover er kjøp om den dupper ned på 2.20ish - ellers ser jeg etter andre innvesteringsmuligheter. Ønsker alle lykke til okke som
Vil Jebsen fortsette å konvertere, nå med hovedstolen av lånet ?
Gitt volumet i aksjen nå og at konverering nå er “påbegynt” så vil det ikke overaske om skjer før tidlig Aksess. Kan legge en demper på kursen fremover.
I tillegg regner jeg med en liten emisjon før tidlig Aksess.
Begrunnelsen for de to punkter over er at ingen av dem vil være gjennomførbare dersom CE ikke gjør det godt i den første tiden etter lansering. Således risikoredusererende for hovedeier og selskap (“helgardering”)
Tror likevel vi ser høyere kurser en stund etter lansering når salgstall tikker inn. I og med at spillett vil levere slik jeg ser det.
Ønsker selvsagt alle lykke til med sin strategi!
Men tenk å sett tilbake på 2017 og verken kjøpt eller solgt Funcom, vært tøft det da😎
Jeg tror det er god butikk.
Har ikke vært så god butikk å være stuck i Funcom siden LMO, så jeg prøver å lære av mine feil Men jeg visste det ville komme en dag hvor jeg kom ut av aksjen med gevinst. Det tok bare MYE lengre tid enn planlagt
Fader og den gikk idag og jeg som var på jobb og ikke fulgte med. Fantastisk for dere som traff topp og bunn, jeg hadde nok ikke solgt uansett treffer aldri, men denne skal høyere før jeg skal ut, eller var dette toppen😂
Kalle
Burnside, kan Funcom kjøre en emisjon nå uten å ha tatt dette opp på GF og deretter meldt dette til markedet?
De må ha GF for å kunne trykke mer aksjer.
Vi har hatt flere, beste er å se hvordan lignende spill har gjort det, hvor få kopier ark solgte første uken men at de forsatt landet på 4mill++ halvannet år senere.