Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Noen som har sett om parodier i voksenfilmindustrien basert på CE er å få tak i? Feks

“Conans Exwives - The Thrells never tells”?

4 Likes

I tillegg har vi et begrep som heter Freaky Fridays. Det er fire fredager i året, tredje fredag i mars, juni, september og desember at standardiserte opsjoner, terminer og warrants har termindato samtidig. Dette skaper betydelig aktivitet og høy volatilitet fordi små endringer i de underliggende aksjekursene gjør enorme utslag for verdien på disse instrumentene.

3 Likes

Du kødder nå?

Det er ihvertfall laget en voksenfilm basert på AOC den heter Rage of Bonan.

Noen som har sett den?

3 Likes

nei men jeg vil se den nå hahahaha

1 Like

jah og når dama spør er det bare å si det er research for å sikre investeringen sin.

3 Likes

Lanskje funcom pg Wr kan gjøre en sak isammen? Wr treenger jo desperat cash og de har jo en toppsjef med viss erfaring :stuck_out_tongue:

1 Like

I Kahn’t take it anymore. Starring Tasmin Kahn and Conehard the barbarian savage.

1 Like

Kødder ja, men parodier kommer på alt som er poppis

1 Like

Mon tro om dette vil generere inntekter? https://steamdb.info/app/396280/graphs/
Jeg har begynnt å spille igjen etter 15 års avhold, og det er bra med folk på serveren. :slight_smile:

1 Like

Neppe, men heller ingen forventning til dette 16 år gamle spillet… det er Conan Exiles og The Secret World som gjelder nå.

1 Like

Da går man jo glipp av avkastningen fra de andre dagene :smiley: Hadde vært morro å prøve med 10 k elns :slight_smile: Selge fredag 16:00. Kjøper onsdag. Kanskje det reduserer risiko litt statistisk, men hvem vet.

På tide de kommer med en større patch. Nå er de nede i 15 kanaler på Twitch. Ikke at det betyr så mye men antall spillere synker for hver uke så nå må det reageres :slight_smile:

Ha en flott Funcom uke folkens :gift: Spent på hva Funcom pakker ut til oss i ukene fremover.

7 Likes

Jeg tror Funcom kommer til å ligge og vake i 3.00-3.30kr i en mnd til. Men sitter med noen prosenter papirtap der, så vil bare vente det an. Snitt på 3.33, så ikke ille. Håper på en liten oppgang innen april, men noe i meg tviler litt.

Snuser nok på mitt snitt før april er over :ok_hand::blush:

2 Likes

Ja, du ligger vel på 4.15-4.20? :slight_smile: Eller har du snittet ned? :wink:

4.13 nå🤑

2 Likes

Gleder meg bare til første “bulk” oppover i salgskurven. Om de klarer dette med kun en stor content patch, uten rabatt hadde vært fantastisk.

1 Like

Skulle de ikke wipe, komme med patch og nytt innhold denne uka? Det kan vel være nok til å drive den litt oppover?