Noen som har sett om parodier i voksenfilmindustrien basert på CE er å få tak i? Feks
“Conans Exwives - The Thrells never tells”?
Noen som har sett om parodier i voksenfilmindustrien basert på CE er å få tak i? Feks
“Conans Exwives - The Thrells never tells”?
I tillegg har vi et begrep som heter Freaky Fridays. Det er fire fredager i året, tredje fredag i mars, juni, september og desember at standardiserte opsjoner, terminer og warrants har termindato samtidig. Dette skaper betydelig aktivitet og høy volatilitet fordi små endringer i de underliggende aksjekursene gjør enorme utslag for verdien på disse instrumentene.
Du kødder nå?
Det er ihvertfall laget en voksenfilm basert på AOC den heter Rage of Bonan.
Noen som har sett den?
nei men jeg vil se den nå hahahaha
jah og når dama spør er det bare å si det er research for å sikre investeringen sin.
Lanskje funcom pg Wr kan gjøre en sak isammen? Wr treenger jo desperat cash og de har jo en toppsjef med viss erfaring
I Kahn’t take it anymore. Starring Tasmin Kahn and Conehard the barbarian savage.
Kødder ja, men parodier kommer på alt som er poppis
Mon tro om dette vil generere inntekter? https://steamdb.info/app/396280/graphs/
Jeg har begynnt å spille igjen etter 15 års avhold, og det er bra med folk på serveren.
Neppe, men heller ingen forventning til dette 16 år gamle spillet… det er Conan Exiles og The Secret World som gjelder nå.
Da går man jo glipp av avkastningen fra de andre dagene Hadde vært morro å prøve med 10 k elns
Selge fredag 16:00. Kjøper onsdag. Kanskje det reduserer risiko litt statistisk, men hvem vet.
På tide de kommer med en større patch. Nå er de nede i 15 kanaler på Twitch. Ikke at det betyr så mye men antall spillere synker for hver uke så nå må det reageres
Ha en flott Funcom uke folkens Spent på hva Funcom pakker ut til oss i ukene fremover.
Jeg tror Funcom kommer til å ligge og vake i 3.00-3.30kr i en mnd til. Men sitter med noen prosenter papirtap der, så vil bare vente det an. Snitt på 3.33, så ikke ille. Håper på en liten oppgang innen april, men noe i meg tviler litt.
Snuser nok på mitt snitt før april er over
Ja, du ligger vel på 4.15-4.20? Eller har du snittet ned?
4.13 nå🤑
Gleder meg bare til første “bulk” oppover i salgskurven. Om de klarer dette med kun en stor content patch, uten rabatt hadde vært fantastisk.
Skulle de ikke wipe, komme med patch og nytt innhold denne uka? Det kan vel være nok til å drive den litt oppover?