Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Hei! Funcom leverer og nye tek-selskap hopper opp på radaren. Vi presenterer nå et nytt og spennende selskap. Sender presentasjonen på epost. Mvh Harald Greiff

Fikk denne i dag jeg også. Aner ikke hvor de finner telefonnummeret…

Funcom på topp 3 vinnere på fremsida til netfonds - med en oppgang på 0,65% :joy:

6 Likes

Jeg leste i DN at når indeks går ned så vil dette ramme aksjer som har gått på bare luft og drømmer og som ikke tjener penger og med svak balanse? Tror de brukte Funcom som eksempel på dette.

3 Likes

Kan umulig være funcom 2.0 som de snakker om her :slight_smile:

De kanskje baserte seg på Q4 tallene? :joy:

1 Like

Legg merke til Gig rett over :cowboy_hat_face:

2 Likes

det stemte, men varte kan hende ikke sa lenge :frowning:

Dere som er sikre på oppgang hvorfor kjøper dere ikke BULL FUNCO X2 ND?

Fordi vi ikke er sikre på når oppgangen kommer :slight_smile: Er jo surt med gearing om det kommer en heftig dipp.

4 Likes

Fordi jeg ikke forstår hvordan dette produktet fungerer.
Tror ikke det er normalt å kjøpe nå for å sitte i til xbox launch f.eks.
Ikke kjøpt såkalte derivater, bare sett advarsel om at de nulles ut, så en tjener mindre enn mann tror om en sitter på sikt. En endring i R/R som ikke er gunstig

Er dette representativt for TSW relaunch?
Sliter med å se for meg at Funcom har klart å ‘fikse’ ting, så er ikke veldig optimistisk her selv. Men er kritisk av natur til ting jeg ikke har mye kunnskap om.

Jeg mener å ha hørt at de nulles ut hver dag sånn at du risikerer å tape penger hvis du sitter flere dager. Er kun egnet for daytrading.

Det er feil, de nulles bare ut hvis den faller mer enn 50% på en dag, men tape penger kan du.

1 Like

Fordi gearede produkter som det ikke stiger like mye som aksjen over tid, når aksjen for opp og ned, ikke bare opp.

Ville vert veldig forsiktig med gearing produkter tilknyttet Funcom

2 Likes

Kanskje noe for mandag 15. mai?

#Korleis blir det å følge aksjen denne veka?
Uavhengig av retning…

  • Som å sjå på maling størkne
  • Bedre enn forrige veke hvertfall
  • Jaja! No kjem det seg!
  • Å dæven, her går det unna!
  • Fest setebeltet og hald på trusa!

0 stemmegivere

Fortsetter nedturen…:cold_sweat:

Feste setebeltet og holde på trusa da :confounded:

Krakker med markedet. Selge og kjøpe senere eller sitte ? Har et giga papirtap i FUN nå

1 Like