Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

De er jo ganske raske med å henge ut Funcom om det går mye ned en dag, blir spennende å se (om kursen holder seg) om det kommer noe om oppgangen i dag :stuck_out_tongue:

Det kom jo “Funcom raser på børsen” da den falt 3% :stuck_out_tongue:

2 Likes

The Supervisory Board is of the opinion that the current risk management and control systems are adequate and that the Management Board has furthermore
not suggested any amendments thereto.

Fra Annual report 2015, får håpe det blir bedre innsikt nå da :slight_smile: Eller at risk management delen av selskapet ikke trenger å være for effektiv nå som inntektene er der :stuck_out_tongue:

Hææærlig å sjå SIS snitte to dagar på rad. 210k til i sluttauksjonen. Satsar på at dei held fram :slight_smile:

Godt med ein sånn dag no. Morsom psykologi der ein er megahappy for 2.73, og småskuffa over close rundt 3 for litt sidan xD

4 Likes

Hadde eg kjøpt igår, ville aksjen fortsatt nedover, bra eg ikke gjorde det, for nå er eg snart i pluss igjen :nerd_face:

8 Likes

Bra du tok en for laget.

2 Likes

Du er ein grei kar du @Kronn😀

2 Likes

Kjøpte 20k på 2,71 på vei ned igjen

4 Likes

Heldige dere som har cash!
Det hadde jeg også, men jeg kjøpte i intervallet 3,06-3,2x…

1 Like

Skal oppover mot Q1!

1 Like

Jeg skaffet meg belåning for å øke i Funcom, hadde ikke rukket det via bankoverføring. Var helt sikker på at aksjen skulle opp i dag. Jaggu stemte det ikke også. :smiley:

6 Likes

Er du så gal? :fearful:

Jeg skulle øke fra 4% av beholdningen i Funcom til 8%, så hvor “gal” jeg er kan diskuteres. For diverse personer her på forumet er ikke mine 8% en lyttepost engang. :smiley:

2 Likes

Bruker samme teknikk selv, de fleste tillater bare 20% belåning på Funcom uansett, og belåning gir fleksibilitet når penger er mellom kontoer eller av annen grunn ikke er umiddelbart tilgjengelige.

Har en god del andre aksjer, f.eks. Kitron, så kan låne langt mer enn jeg har lyst til. :slight_smile:

9 Likes

Kommer an på hvilken sum de 8% representerer

1 Like

Greit nok, men det er småpenger i dette tilfellet. Har egen egentlig tenkt å redusere i en eller flere aksjer, men har ikke klart å bestemme meg helt.

1 Like

6 likes og ingen hat meldinger foreløpig etter min link?

Sist jeg postet noe fra Norskbulls, som var i negativ vinkel, så fikk jeg jo masse hat og personlige angrep rettet mot meg her inne. “Norskbulls er bare tull” “hvorfor poster du fra useriøse kilder”… bla bla bla. Med en gang det er positivt rettet er det PLUR.

Dere altså.! :stuck_out_tongue: <3

#venter

8 Likes

Kan ikke sende hatmeldinger til go’gutten vår :wink:
Norskbulls er verdiløst imo, men vi liker vel alle et glimt av håp når FUN føles som et bunnløst hull :wink:

5 Likes