Ja NÅ er jeg også med på den tanken der, siden jeg selv sitter inne med aksjer på snitt 2.80 klart jeg er positiv til Funcom. Funcom er best og kursen burde være på 10 for lengst.! love the irony
Ser jo mange positive triggere framover for Funcom, på kort sikt og over tid hele veien fram til og med full release og ikke minst PS4 xbox i høst vel?
For å være eksakt på nummeret, så er Funcom i dette øyeblikk 14,7% av lommene mine
Får håpe det er full fyr i HO teltet nå, at de er trigger happy og høy på påske marsipan
Bra med is i magen de som fortsatt sitter short
Algoritmer har ikke is i magen De spiser kun små aksjonær aksjer
Interessant å se ordrelogg før åpning, det meste av salgsordre som lå inne i går på 2,7 og like over er borte
Reference is made to the stock notices published on 30 March, 31 March and 7 April 2017. Funcom N.V. has issued today a total of 34,675,480 new shares in the capital of Funcom N.V. The issued share capital of Funcom N.V. after the capital increase pertaining to the bond conversion is EUR 11,548,265.64 divided into 288,706,641 shares. As previously noted, after this transaction, 3,399,194 bonds will be outstanding under the same conditions. Funcom N.V. Badhoevedorp, the Netherlands, 11 April 2017 This information is subject to the disclosure requirements acc. to § 5-12 vphl (Norwegian Securities Trading Act
Det er jebsen sine aksjer. Godt å få de i system
Ser MLI er største nettoselger med god margin. Vet ikke om dette er verdt å bite seg merke i?
Etter dagens overraskende salg på blant annet Steam, er det noen som har noen formening om hva vi kan vente på ukas siste handledag i morgen?
Tipper opp 3-4 % og ned igjen over påsken. Har egentlig ikke trua på at det skjer stort mer før det kommer en real reprising, enten opp eller ned.
Nokon bør då virkelig plassere seg på forventing. Det endelige svaret får vi først over helga…
Selges det bra no, så kjem Conan Exiles til å selge millionar på PC over dei neste av åra. I tillegg til Xbox og PS4 såklart…
Kommer an på hvor høyt på den globale bestselgerlisten det går.
Dette er en viktig test for salgspotensialet for CE. Jeg skulle gjerne ha ønsket at exploits var enda bedre fikset, men en del exploits er fikset nå. Går dette salget bra, kan man begynne å tenke inntektspotensialet på steam summer sale, xbox1, ps4, ny biome etc (hvis man ikke allerede har gjort det).
Svaret får du nok i kveld / natt.
You thinks? Kanskje, altså, havnar vi på #1 i natt og ser spillertal går i taket, så for all del…
Men Steamspy tek tid, det er ikkje sikkert vi selger så enormt på 24 timar og antal online går rett i taket, etc.
Markedet er ikkje verdensmester i å reagere på informasjon som ikkje er meldt på børs.
Skjønner ikke at markedet baserer seg på de unøyaktige tallene fra Steamspy. Det er jo ganske stort spenn på salgstallene der. Det at CE er oppe på 14 plass nå med så mange nye spill og spill på salg sier jo at det selges mange spill. Det er i tillegg påske og salget er da generelt høyere også fordi mange har fri,
@Alex sitt innlegg forklarer hvorfor jeg mener du har svar i dag. Det er ikke antall solgte som betyr noe, det er listeplasseringen. Klarer de topp tre nå, med 20% rabatt klarer de noe tilsvarende under steam summer sale med f.eks. 33% rabatt.