Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Ja, jo. Men eg tenker på konkret utfall av kursbevegelsar. Er ikkje overbevist om at vi ser dei enorme bevegelsane i morra. Dog trur eg vi kan få eit realt, griserally på Tirsdag om ting går vegen.

1 Like

Eg forstår ikkje i det heiletatt kva markedet baserar prisinga si på. Du kunne kjøpe Funcom for 2.56, eller noko sånt for eit par dagar sidan… Det vil framstå som om ikkje så alt for lang tid.

1 Like

Hvis vi ser topp tre før i morgen og ikke et skikkelig hopp i kursen er det et kjempekjøp. :slight_smile:

12 nå, må vel ha nådd toppen snart. er noen populære titler foran der.

http://store.steampowered.com/search/?os=win&filter=globaltopsellers

Dette blir bra salg å få med seg til 20.april og annual report. fingra kryssa for at vi bikker 600k solgte.

1 Like

Delvis enig med deg, eller i det minste litt usikker. Jeg føler at dette salget kommer med litt bi-smak. Nå har jeg lagt igjen rundt 30 timer med relativt smertefri spilling. Men så kommer det en kineser og ødelegger hele opplevelsen og lysta til å i det hele tatt starte på nytt.
Så i utgangspunktet vil jeg helst at færrest mulig opplever det samme, for det er jo tross alt et skikkelig slag i trynet. På den andre siden er det jo fint og flott med salg og viktig å opprettholde en viss popularitet rundt spillet, men jeg er usikker på om dette gir best uttelling “long-term”.

1 Like

Det var mange som lastet nede på 2,54… Nå kommer traderne til å følge etter når shorten skal dekkes inn…

1 Like

Det trur ikkje eg. Ikkje med ein slik rate-of-rise.
USA Sover ennå. I morra tidleg, før børsen opnar… Håhå.

3 Likes

Tror du skal sjekke klokken :wink:
Klokken er 1538 i usa, asia sover

1 Like

volumet har vel sjeldent vært lavere enn det har vært de siste ukene i funcom. så det er særdeles få som har kjøpt aksjer til 2.54?

1 Like

Jaja, då kjem dei sigande heim frå arbeid om ikkje så alt for lenge, så skal dei ha seg noko middag. Så har dei fått pumpa oss opp på #1 til børsen opnar :wink:

6 forskjellige tidssoner om du reknar med Hawaii, vanleg arbeidstid i USA er fram til 17:00.

Eg er i eit særs godt humør i dag, så legger også til:

Ha ein gleeedelig kveld!

1 Like

Vi får se Marky- @mark-1, mange er fullastet, mens traderne løper som vanlig etter toget på vei oppover… Shorterne er noen tøffe jævler, men de kan ikke holde kursen nede for alltid. Nå har jo Jebsen fått tømt “rogn posen” sin slik at de ikke er så mye “cum” igjen for å holde kursen nede. I tillegg har vel ikke finanspressen med E24 og DN i spissen, ikke flere “drittpakker” igjen om den “feike” analytikeren fra Latvia…

Og der fann eg ut korleis hegnar vinklar saka i morgon:

Ein slags - Rigg- og supplyselskap vinkling…

#“Prisene på Conan Exiles faller med 20% over natta, Funcom korrigerer kraftig ned?”

17 Likes

#Ledelsen er overrasket, og tar prisfallet på største alvor

13 Likes

Spillratene faller drastisk inn mot påsken, prisene på steam spill og Conan exiles faller fra overpriset nivåer!

SSB hevder at nedgangen i prisen på spill følger en normal trend inn mot påske, før den vil gjøre et drastisk fall mot steam summer sale sesongen.

12 Likes

Dere ass! sitter her å ler så påskeølen spruter. Derfor digger jeg TekInvest. :smiley:

7 Likes

Etter først å slite med søvnen (som spådd av noen her :stuck_out_tongue:) mistenker jeg nå vi får en rød dag. Hvorfor? Det er funcom…

1 Like

Funcom med spill-lansering

Funcom har lansert det første salget på det populære spillet Conan Exiles.

Funcom har nå lansert det første salget på spillet sitt Conan Exiles, melder selskapet tirsdag kveld i følge TDN Finans.

For standardutgaven er rabatten 20 prosent, mens rabatten på «Barbarian Edition» er ti prosent. Selve salget varer til 14. april

Conan Exiles er fortsatt i såkalt «early access», kun tilgjengelig på PC. Full lansering på både PC, Xbox One og Playstation 4 planlegges til første kvartal 2018.

4 Likes

Er børsen stengt? Ser ingen handler

1 Like

Den åpner om 30 minutter :slight_smile:

3 Likes

Haha klokka er ikke 9 :stuck_out_tongue: ble dårlig med søvn i natt av minstemann også :slight_smile:

6 Likes