Så lenge kursen blir holdt der er det bra Er noen få med 300-500k aksjer som selger seg ut hver dag, men det er jo også noen som kjøper opp disse aksjene
Jeg solgte ut 50% i dag tidlig på 2.49 og 2.50. Hadde 100% avkastning. Sitter da igjen med gevinsten så langt. Dette er planen og sitte med til over lanseringen. Kan jo lure på om det var lurt. Men følte for og sikre litt. Kjøper inn litt igjen hvis den går ned.
flagging
KGJ Investment S.A. SICAV-SIF has received another
2,413,127 (depositary ownership in) shares in the
capital of Funcom N.V. following the conversion of the
remaining USD 250,000 under the Restated and Amended
Convertible Loan Agreement dated 13 April 2016 (as
amended from time to time).
As a consequence hereof the total holdings of
(depositary ownership in) shares and convertible
rights in Funcom N.V. of KGJ Investments S.A., SICAV-
SIF is 47,950,071 and 66,127,731, respectively.
KGJ Capital AS and Tusca AS, other companies
controlled by Mr. Hans Peter Jebsen hold a combined
total of 19,282,296 (depositary ownership in) shares
in Funcom N.V.
Companies controlled directly or indirectly by Mr.
Hans Peter Jebsen are, following the above,
holding/entitled to 67,232,367 (depositary ownership
in) shares in Funcom N.V., being the equivalent of
26.71 % of the currently issued share capital of
Funcom N.V.
Following the above and upon receipt of the additional
(depositary ownership in) shares, the «Total capital
interest» for companies controlled directly or
indirectly by Mr. Hans Peter Jebsen will be 52.98%,
whereby this «Total capital interest» is calculated as
the number of shares owned plus potential shares
issued in the future from conversion of bonds, divided
by the current issued share capital of Funcom N.V.
Funcom N.V.'s current share capital is 251,695,049 of
which companies controlled directly or indirectly by
Mr. Hans Peter Jebsen are holding/entitled to a
depositary ownership of 67,232,367.
KGJ Investments SA SICAV-SIF
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20170111.OBI.20170111S53
Gammelt nytt, nå med påfølgende offisielle melding.
Spill fra 2 av videoene på upcoming 2017
Aksjekursen holder seg bra, hadde forventet en liten korreksjon her.
Årsaken er at nye strømmer til hele tiden på kjøpersiden vil jeg anta.
Regner med et solid rally til før tidlig aksess. Mulig noe “sell off” ved release, men vanskelig å spå.
Rent teknisk så er RSI svært høy, men som tidligere i Funcom i oppseilingen til en lansering så betyr det tekniske lite og nyheter alt.
Men jeg sitter i aksjen fordi jeg tror Conan Exiles vil kunne selge brukbart og selv om salget skulle falle i den nedre del av Funcoms eget target område så er det duket for et kursløft med en større reprising enn den vi sannsynligvis ser før lansering. Før lansering tror jeg ikke den går over 3 kr, men har som regel bommet på dette ved tidligere lanseringer da kursen har overgått mine forstillinger rundt dette.
Også betryggende at volumet er høyt slik at det til enhver tid gir rom for store salgsposter for dem som vil ut og ikke sitte over lansering.
Må man ha nedgang for at RSI skal dempe seg eller vil svak oppgang også kunne sørge for at RSI synker?
Kom ikke Pareto med en analyse akkurat som ikke var så positiv, eller kanskje midt på. Men nå har dem plutselig startet og handlet en del både igår og idag… Godt jeg sitter lastet
Pareto har vel kun kjørt en TA av funcom, og det er jo basically tegne streker og spå fremtiden.
TA er viktig, men det er de fundamentale som betyr noe, strekene på tegnebrettet tar ikke med triggere
Når det er en så nyhetsdrevet aksje i en periode med mye nyheter og triggere, så er det like greit å spå å kaffegruten
Helt tilfeldig da, at TA sa at toppen var 2.75 for formasjonen, og vi stoppet på 2.73, og at støtten på 2.20 holdt (2.19 intradag) ?
Det tror jeg ja.
Om du husker bunnen på 2,19 så kjøpte PAS massivt fra 2,3 og nedover. At vi stoppet på 2,19 hadde nok mer med at det gikk tomt for aksjer enn at TA sa det var stopp. DEt gikk uansett så fort at det kun var de som hadde ordre inne på forhånd som fikk aksjer. TA er fint når det er nyhetstørke, og veldig forstyrrende og upresist når vi er i en nyhetsperiode.
PC Gamer med en relativt “tråkig” sak angående systemkrav för CE. Oavsett bra att de skriver om spelet: http://www.pcgamer.com/conan-exiles-system-requirements-set/
Ordrene til pas ble lagt inn etter fallet til 2,19
å så digg at jeg la inn en ordre på 2.23 da kursen gikk ned til 2.30 ca 20 minutter før
Kan ikke se hvorfor dette er “tråkig” ?
Both ends of the spectrum—minimum and Ultra-level recommended—seem pretty reasonable, which suggests both hulking Hyborian systems and dehydrated desert-dwelling ones will fare well with a wee bit of tinkering.
Er jo en kjedelig artikkel. Som i at den ikke er noe særlig spennende
Blir det sluttspurt idag da ?