ikke noe synlig siden de økte til 2% av aksjene etter Jebsen konvertering
Da har jeg lastet opp med 40 000 aksjer til. Så får vi se om det blir stigning i kursen neste uke som @holmes har spådd…
Bare ikke SKN blir løs i rassen igjen @Kronn
Det er slutt på bruken av avføringsmiddel, det skal mer til å slippe loddene nå, enn i "gamle dager "
Har ikkke da alle komt om bord etterhvert, skulle vel være klar tilavgang nå da ?
Live nå
4 blå dager på rappen og siste dev bloggen som kom i dag gir skikkelig godstemning! Nesten så jeg angrer på at jeg ikke lasta mer på kreditt under duppen hehe rentene på kredittkortet er betraktelig lavere en utsiktene til funcom dette året om vi så hadde hatt ørkenvandring en god stund
Må innom å stikke noen litt på HO innimellom
Hektar dette blir for enkel argumentasjon, Bagger har sagt kjøp men også selg, men det er vel bedre å utelukke fra det du skriver gjør jo ikke noe å fordreie sannheten littegrann!
De som har fulgt baggers annbefalinger siden kursen sto rundt krona, hvor mye penger tror du de har tjent?
Ja noen kjøpte på over 4 kr, noen har solgt noen sitter. Men vi skal opp til og over disse kursene veldig snart.
Vi kommer til å ta første skrittet oppover den kommende uken frem i mot 16 mai. Så øker kursen ytterligere frem i mot SWl releasen. Neste hopp blir sommersalget.
Dette er de helt kortsigtige triggerene.
Lenger frem vet dere godt hva som kommer trenger ikke messe om det.
Viss dere vil stå på utsiden å skrike om for høye kurser på Funcom så gjerne for meg.
Dere har sutret siden vi var på 96 øre, å dere kommer til å sutre når vi passerer 6 kr. Det gjør vi allerede ved den første virkelige store oppdateringen som kommer til X-Box lanseringen.
Jeg sitter fremdeles med ca 50% av min portefølge i Funcom kjøpt på 1,34. Er helt rolig selv om vi har hatt en kraftig dupp i det siste. Har benyttet duppen til å laste opp med all ledig kapital. Dette fordi jeg nemmelig i motsetning til mange her har fulgt nøye med på hva gamingpressen har skrevet om CE. Dette er folk som lever av å annmelde spill og mange er/har vært tunge gamere. De har nesten uten unntak rost CE opp i skyene og sagt att CE er ett EA spill med MEGET høyt potensiale.
Jeg velger å ta min investerings beslutning basert på slike utalelser, istedefor å lytte på noen som sitter hjemme i sofaen sin og slenger ut påstander i hytt og pine.
Til dere som er usikre nå på deres investering i funcom eller vurdere å gå inn, les dere opp på hva gamingindustrien har utalt anngående CE. Det er det som betyr noe i det lange løp.
IKKE gi bort aksjene dine på disse kursene vi ser nå, vi er dager unna TIDENES Q resultat i fra Funcom, er vi ekstra heldige gir de oss også releasdatoen på TWL på slutten av presangtasjonen.
Vil du være uten aksjer da?
Som svar på spørsmålet, nei!
Er nok sannsynlig at den skal opp en del, men å si kategorisk at den skal over kurser på 4-5, og enda ganske snart, er vel å ta seiern på forskudd?
Det er vel ikke verre enn å si at Nano skal til 150-200kr
Nei du har rett der, det har jeg lært av deg å ikke være for kategorisk
Hvis vi får ett godt sommersalg og TSW som nesten INGEN forventer noe av overasker på den posetive siden. ( hvor mange mann, i hvor mange måneder, har fått til hvor mye? i USA. kontoret ved å polere/ forandre på dette spillet+)
Q3, vi nærmer oss STOR oppdatering av CE med X-Box lansering, hype maskineriet går for bånn maskin. Hva tror du kursen er da?
Jeg har satset en liten haug med penger på att spillekspertisen her inne og alle titals spillanmeldelsene der ute faktisk ikke hadde gitt så gode tilbakemeldinger viss de ikke mente att CE virkelig er noe for dagens spillmarked og dagens spillere.
Jeg har hatt trua siden jeg kjøpte på 1,34 satt gjennom release og jeg solgte halvparten når den begynte å dette under 4,20. Jeg kjøpte inn igjen litt for tidlig men har ett meget ok snitt.
Jeg kan ta feil men skal allikevel komme ut godt i pluss.
Det er bare att jeg mener att vi er litt for beskjedne når det gjelder TSW, jeg tror ikke att ledelsen som var i en meget presset situasjon økonomisk når de tok avgjørelsen om å bruke en god del penger på å oppgradere ett “gammelt” spill. Hadde gjorde dette uten å være nogenlunde sikre på å komme ut med beina godt planta på jorda og en god del penger i handa. De hadde på dette tidspungte ikke råd til å bomme grovt på ett nytt “storspill” det ville blitt nærmest umulig å hente flere penger.
Tror heller ikke att Funcom har tatt denne avgjørelsen helt alene, tror de har vært ute i gamingverden og rådspurt seg. Forhåpentligvis var tilbakemeldingene så gode att de turte å satse på denne (“dark horsen”)
Edit: Forrige hype tok oss godt over 5 kr, 4 hadde være nok.
Vi forutsetter att CE selger ok, så får vi X-BOX som selger sannsyneligvis litt mere enn pc.
På PC er det ca 10 konkurrenter på X-BOX er det to. X-BOX forumene nærmest bønnfaller Funcom å skynde seg for att de skal få lov til å spille CE.
Nei har jækli trua altså
Viktigste momentet på xbox er at presset på MS rundt endovement slider ble så stort at de tillot den. Det sier litt om potensialet der
MS sa at det ikke var deres avgjørelse, men at det var opp til ESRB, som rater spillene.
Ser det er litt uenighet om hva som er skjedd, Funcom sier MS har sagt nei, og MS sier at de ikke har sagt nei men at det er opp til ESRB
Fant 2 artikler
Fortsatt håp tydeligvis ;D
Håper inderlig det ikke blir noen forsinkelser på Xbox i q3. En bekreftelse på at alt går som planlagt hadde nok løftet kursen 10%
Er det virkelig så mange som ikkje forstår årsaka til at Xbox blei utsatt fra Q2 til Q3?
Edit: har vi fått tidspunkt på Q1 rapporten?
Er det lov å håpe at en del sb investorer muligens vil ut av sb og evt inn i et annet spillselskap ila uka?
Håper på billige aksjer en stund til, toget trenger ikke gå før jeg har lastet ytterligere
CONAN EXILES var ikke spillbart i starten, det har satt spor. Fjerne exploits /innføre admin og lansere nye biome med samme PR som EA, med lovnaden “spillet er optimalisert og funker fett”. Da snur vi.
Spot on. Hvis Funcom lykkes, vil CE kunne ta tronen i sjangeren.