Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Based on its current revenues, especially the revenue already generated by the new
game Conan Exiles, its cost projections, and on the financial instruments at the disposal
of the Company including but not restricted to financing and equity issues, the Company
has the ability to fund its operations for the next twelve months after the end of 1Q17.

4 Likes

Kan nissene snart nevne at Renaissance er long!?

5 Likes

Så mye tjente selskapet på lanseringen, tidlig lansering pågår på en av tre plattformer, høres ut på DN som at dett var dett.

2 Likes

Men det er det ikke :slight_smile:

"13 Equity
The equity of the Company increased from USD 3,773 thousand at the end of 4Q16 to USD
10,179 thousand at the end of 1Q17. It is considered that the revenue potential of the current
and future games will improve the profitability of the Company and will lead to a future
increase of the equity position. The company also evaluates various strategic options that
could also lead to an increase of equity. "

2 Likes

Liker overskriften :smile: Tok meg bryet til å pause adblock her i dag :slight_smile:

11 Likes

FOR DET ER DEILIG Å VÆRE AKSJONÆR

I FUNCOM!

ugyldig body

lol med DN

1 Like

investor releations

Tenkte jeg skulle se på presentasjonen, men:

The connection was disallowed because the session user limit for this account has already been reached.

Meh :stuck_out_tongue:

Satan så frustrerende !!! Og ja, jeg har gitt tilbakemelding på det :wink:

The connection was disallowed because the session user limit for this account has already been reached.

If this happens frequently, please let us know (reference code 1027)

Jeg fikk samme beskjed :frowning:

Samma her, hadde gledet meg til denne, farsken ta The Big Bang Theory…

Newsweb ligger jo alt på :wink: søk på funcom.

@nofun ringer schreiner. De har limit 50 på brukere. Samme issue som sist!

2 Likes

Jeg fikk samme beskjed, regga med ny epost, funka

Var inne så ble jeg kastet ut etter 6 min

10 Musd tjent i Q1, vel og bra 80 gode norske millioner ++

Xbox og biome on schedule Q3

Nye titler får vi nyheter om i second half 2017 :slight_smile:

Er ørkenvandringen over? 100% bull til Q3 :wink:

4 Likes

ligger der i riktig datorekkefølge

Meget god rapport. Jeg har aldri vært så komfortabel med å eie funcom-aksjer etter release. Selskapet er sakte men sikkert i ferd med å bli norges versjon av Starbreeze som har vært mitt håp hele veien. Ingen forsinkelser. BRAVO funcom!

7 Likes