Mulig at dette kan kalles fasit:
https://www.oslobors.no/obnewsletter/download/c1ccd2421f64650313374cf575993a5f/file/file/2014-12-01%20Retningslinjer%20likviditetsinndeling%20Oslo%20Børs.pdf
Interessant, der står heller ikke at OSEBX er en forutsetning for OBX listing.
Nei, ikke det jeg kan se. Noe av ordlyden åpner riktignok for en viss skjønnsmessig vurdering så vanskelig å konkludere absolutt
Jeg ser at Funcom skal flytte. Dette står i en av stillingsannonsene:
In September 2017 Funcom will be moving office to a brand-new building downtime Oslo. The offices are being structures as mostly team offices to take advantage of the low noise and high efficiency this layout offers
Min uthevelse
In September 2017 Funcom will be moving office to a brand-new building downtime Oslo. The offices are being structures as mostly team offices to take advantage of the low noise and high efficiency this layout offers
downtime, downtown… whatever
Så, siden de skal flytte i september, så kan jeg ikke se for meg at de skal slippe xbox-versjonen samme måned. Så, blir det august-launch da?
Eller oktober når dem har fått alt på stell
Da er vi i Q4, Funcom har akkurat bekreftet X-Box Q3?
Nye lokaler mer sentralt i Oslo koster penger.
3-4 dagar sidan børsmeldinga sa “alt er i rute til xbox launch”. Så tvilar på at det vert utstett til Oktober…
Rart å melde at alt er i rute om det ikke er i rute, synes du ikke det?
Dette gjorde vi på forrige kontoret jeg var på, bygget om til tremannsrom for utviklere, hvor folk flyttet mellom rommene ifm prosjekter. Funker meget bra, gir en genial tilpasning mellom informasjonsflyt og beskyttelse mot støy.
Helt åpent landskap er døden.
Dagens lokaler ligger i gang avstand til Aker Brygge. Det er da sentralt vel☺Nå har de penger på bok og er i ferd med å ansette fler folk. Mulig de er i ferd med og vokse ut av de gamle lokalene.
Kjøpt ? Funcom investerer i boligmarkedet, strong bull Meeeh om de leier
Bestum er vel ikke akkurat i gåavstand til Aker brygge: https://www.google.no/maps/place/Funcom+Oslo+AS,+Bestumstubben+11,+0281+Oslo/@59.918474,10.6635626,17z/data=!4m2!3m1!1s0x46416c532f3158cb:0x6052aa7ac3a9d6a6?hl=nb-no
Det tar ca 40 minutter å gå…
Lanno. Hvem har sagt kjøpt? Spørs vel hva en regner som gangavstand det. Går sjøl 10-12 km hver dag. Ingen som har vondt av det. Spesielt ikke i dagens samfunn hvor fler og fler har stille sittende arbeid Men klart ikke mange som gidder gå 4 km:slight_smile:Mente å huske lokalene lå i Bygdø allé men ser de ligger litt lengre vest @Slobo.
“Hegnar: Funcom bruker Conan Exile pengene til nye råflotte lokaler midt i oslo sentrum”
Du fleiper nå☺
"Hvilke penger? Har de penger? Nei "
“Da må de hente det i markedet”
Tror vi har gode muligheter til en karriere som finansjournalist i Norge