Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

“Funcom ledelsen bruker inntekter fra Conan Exiles til å finansiere egne luksusbiler og dyre restauranter”

“Funnycom trykker flere aksjer for å kjøpe nye lokaler”

Hva om @pdx lager en egen tabloidseksjon på tekinvestor.no, der det kan publiseres artikler?

1 Like

Må vi forholde oss til Vær Varsom plakaten da? :wink:

2 Likes

Hvorfor ikke ? Det bør jo ikke være noe problem å flytte iløpet av en helg ?

1 Like

Det kommer an på hva intensjonen med siden er. Om den skal være seriøs, eller ikke.

Edit: vi trenger ikke forholde oss mer til det enn andre nyhetssider. Og hvis noen går for langt kan man bare redigere det i ettertid

3 Likes

Helgene før og etter xbox-launch, så ser jeg for meg at det er litt overtid :stuck_out_tongue:

3 Likes

Ikke uenig i det men spørsmålet er hvor avhengig de er av kontoret for å kunne jobbe :slight_smile:

“Du må ikke være FunDom for å drite deg ut i eiendomsmarkedet, men du verden som det hjelper”

Samtidige spillere opp i går, da skal vel kursen også opp?

7 Likes

Jeg antar vi får over 5000 samtidige når klatring kommer. Jeg tror Funcom har snudd.

5 Likes

Recommended
967.2 hrs on record
EARLY ACCESS REVIEW POSTED: 11 MAY
800+hours most of which is building bases. about 1/4 of the time raiding.

lets start this out with i love this game and only recommend it to people who can deal with the fact that it is in early access and there are bugs that are in the game and more bugs will come. If you have played rust or ark and were able to deal with EA Bugs then yes i would recommend this game in a heart beat, but if you do not like bugs or want ALOT of content just wait.
Now to the good stuff.

Pros-

• variety of servers to fit all play styles. ie… RP, PVP-RP, PVPE-RP, PVP, HCPVP, etc.
  • building is some of the most fun ive ever had in a survivial game, able to come up with more elaborate designs i havent seen before
  • Lore hidden through-out the entire game which was done amazingly
  • PVP/raiding elements that unlike anyother game at the moment, although some pvp aspects are a little broken still unique
  • ability to build cities/bases into mountains, and under bridges, is quite unique

Cons-

• some of the “game breaking” bugs take longer then they should to be fixed
  • content is good so far but dosnt seem like funcom is prioritizing well, adding placeables and emotes rather then adding more bioms or content to make raiding more fun or different ways to raid.
  • need to test out patches for 1-2weeks prior to release rather then releasing them and having bugs or breaking already working parks of the game.
  • gods currently are OP and most servers just turn them off until we can get somthing to defend or atleast stand a chance against them with.
  • land claiming can make a base almost unraidable so either need to add new element or somehow code it to were random spamming dosnt effect claim

Overall- This game has the potential to be the best Survial MMO in my opinion the company just needs to test and develop more content fixed towards what the vast majority wants vs a select few.
Again i do recommend the game but ONLY if you can deal with bugs of early access otherwise hold off and wait for better optimization and content

now there are more things that can be added to both lists but these are the big hitters in my opinion.

4 Likes

:+1::grinning:

Funcom som anbefalt på fremsiden på Norskbulls, blir vel rett ned imorgen da :joy:

https://www.norskbulls.com/m/Default.aspx?lang=en

2 Likes

Følgende slår meg, funcom kommer med en patch med litt mer innhold og litt mer bugfixes, spillertallet stiger markant umiddelbart.

Så kan folk tenke seg hva som skjer når det kommer ny Biome, The purge, og det nye trall/bysystemet kommer… :smiley:

13 Likes

Var den jeg også la merke til :slight_smile:

1 Like

Tror du bysystemet kommer til X-box lanseringen?

Aner ikke, men jeg tror det kommer før The Purge. Tror kanskje Biomen ligger nærmere sommersalget enn det vi har antatt. Dvs at det ikke kommer september men kanskje august.

Tvilernes på, historisk sett har slike ting aldri kommet tidlig i forespeilt tidsrom. Tipper slutten av september. Tidsnok det👍🏻

Da antar jeg du ikke har lest mye hva Joel og co sier på reddit og i streamene :wink: