Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Har alle sett hvordan https://conanexiles.com/#home ser ut nå? Ser ut som at de har gjort noen endringer der ja :slight_smile: PS: Lenge siden jeg sjekket den sist, så vet ikke når videoen osv ble lagt til.

1 Like

Dei spesifiserar at 30$ er EA-pris, så ser ut til at vi er i rute for 40+ etter full release

Langt intervju med Ragnar på pressfire nå.

4 Likes

Skal vi snakke Short igjen snart?
Dersom det er ein automatisk short, og det ikkje førelig nokon avtale med Jebsen om å kjøpe tilbake aksjer…

Er det ikkje vel risky å sitte over både SWL og summsale?
Med andre ord - skulle tru at den blei dekka inn no før 26.?

Eller vert dekninga starta igjen når trendskifte vert bekrefta?

1 Like

Vil tro algoritmen dekker inn på rent tekniske signaler, og vil trolig komme fint i mål dessverre (med pen gevinst). Synes å være for stor salgsvilje for hver 5øre opp.

1 Like

Tror grunnen til at mange selger bare med få øre gevinst nå er den usikkerheten som har oppstått etter alle herjing med aksjen. Dritt pakker fra pressen, shorting m.m… Da er de som trader fornøyd med gevinst om det blir mindre enn de kanskje er vant til. @Hakon er jo et godt eksempel :slight_smile:Som har kjøpt 100k i slengen å solgt seg ut samme dag noen øre høyere. Samtidig som han får et lavere snitt.

1 Like

Jo evilfreud jeg har sett alt å lest alt.

http://whenisthenextsteamsale.com/

Legger denne her, datoen er så bekreftet som den kan bli da det er lekket info fra steamworkshop som sier den datoen ;D

4 Likes

Tanker om kursen fremover? Tror dere det blir en liten stigning før summersale?

Den siste patchen har skapt litt økt interesse for CE igjen ser det ut til. Fortsatt relativt elendig snitt (rundt 55% positive user reviews). En bra patch til og jeg er litt mer positiv til sommersalget og kursen før xbox-releasen.

Søketrenden er muligens også på vei opp igjen og, etter en bunn for ca 2 uker siden. https://trends.google.com/trends/explore?date=today%201-m&q=conan%20exiles

Det er litt tidlig å spå en snuoperasjon nå, burde ihvertfall ha et par uker til med bedring i trenden og CE burde definitvt komme seg inn på topp 100 på steams bestselgerliste.

3 Likes

Blir spennende å se hvordan mottakelsen blir på Xbox One, 2 mill solgte gjennom 2018 er vel realistisk når det blir lansert på ps4 også - Summersale vil jo være en liten pekepinn på hvordan det selges med en så stor rabatt.

1 Like

Er det virkelig så mange som vil spille Conan Exiles på Xbox og PS4?

1 Like

Klatremus patchen kommer vel om ca 1 uke? Hvis alt går etter planen. Jeg hadde håpet på screens /video av ny biome for å si: “kjøp spillet nå og oppdater spillet med dette om ett par uker”.

3 Likes

Det hadde vært meget bra Paddy og ville satt full fyr på sommersalget

3 Likes

Jeg kjøper spillet sekundet det er ute på ps4. Og ikke kun fordi jeg er aksjonær, men fordi jeg tror det her blir grisefett på konsoll.

5 Likes

Jeg er ikke aksjonær, men kommer også til å kjøpe spillet når det kommer på PS4, fordi det ser skikkelig morsomt ut nå allerede, og ved full release må det jo gi meg utallige timer med moro og underholdning! :slight_smile:

3 Likes

Jeg kjøper spillet så får jeg håpe femtenåringen liker det og ka sørge for flere salg😀

6 Likes

Funfact: Det eksisterer kun 9 spill fra før på Xbox Preview, og av disse 9 er kun Ark en direkte konkurrent.

https://www.microsoft.com/en-us/store/game-previews/games/xbox?target=games..all

11 Likes

Det er jo nødt til å bli bra

1 Like

Hey all!
Our next update will be the big climbing system update, which will let people climb anything: cliffs, mountains and player made structures. For our dev stream on Friday we’re going to be demoing a work-in-progress version of the new climbing system, along with the new version of the map that’s soon to be added to the game.
Join us on twitch.tv/funcom on Friday, June 9, at 5pm CEST / 11am EST / 8am PST for some climbing and some Q&A. We think you’ll enjoy it…

9 Likes