Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

SWL, vil det funke bra “uten” behov for optimalisering siden det er innarbeidet allerede? Forventer markedet ett laggy, buggy spill ved lansering siden det er ett spill laget av Funcom?

Jeg tenker at de som har spilt TSW fra før forventer ett spill som funker bra, men er spent på endringer og hvordan dette funker ingame. Jeg tenker at nye spillere kanskje forventer at det kan være trøbbel ala CE, det er jo Funcom som lanserer. Funker endringene som TSW spillerne liker så blir totalen bra tenker jeg.

Jeg har så lyst på en rask lansering av climbing og sneak peak av ny biome. Det hadde gjort seg for salget. Momentumet er igang.

Det blir som du skal på date med ei dame, det er den tredje daten og du vet du har mulighet til å få deg litt kommende helg. Så onsdag kveld får du mms, dama i sexy positur som lar deg se akkurat nok til å gi deg kronisk oppstoppersnopp i de laaaange dagene i påvente av helgen, du fikk bekreftet det du trodde, helgen blir BALUBA…

7 Likes

Ehmm sneak peak på map - ikke biome…

2 Likes

Og hva tror du det utvida kartet består av ? ny biome :wink:

2 Likes

De sikter vel til de endringene Joel snakket om på stream for et par uker siden? Såvidt jeg husker var vel det kun endring av det eksisterende kartet?

2 Likes

Er kommet endringer på kartet allerede. er uansett to dager til stream og da har vi fasit.

1 Like

Etter å ha ligget rundt 17400 LENGE har nå CE plutselig 17900 følgere på Twitter… Blir nok solgt mere nå enn vi tror! På ca 1-2 døgn

2 Likes

Jeg tror nok ikke det blir solgt så mye spill akkurat nå. CE ligger på ca 500. plass på Steam.- GTS.

2 Likes

Det er det ingen som tror :wink:

1 Like

Vet ikke hva du bruker for å se GTS, men CE ligger nå på 150plass! Har aldri vært i nærheten av 500 plass!

1 Like

150.plass er vel heller ikke noe å skryte av ? :wink:

3 Likes

Er vel ingen som har skryt av plasseringen heller?

1 Like

Hvor mye tror du CE selger i døgnet når det ligger rundt #150 ?

2 Likes

Tror det selges 500 ± 250 har som regel vert nærmere 100 enn 150 når steam har flest brukere online.

1 Like

Fant årsaken til den plutselige økningen i Twitter følgere:

4 Likes
3 Likes

En dupp eller rally? Er ikke lett å vite om dagen :stuck_out_tongue:

1 Like

Går nok neppe mye ned, før den går lenger opp. Tror jeg, som tar mye feil! :joy:

2 Likes

Haha, nej det är inte lätt att säga! Kan nog va båda håll tänker jag :wink:

1 Like

Belønningen er ofte stor etter :smiley:
Jeg satser på tørr bukse og 6 sifret skattekrav fra staten :wink:

3 Likes

Samma här, tänker inte fega ur bara för att det är lite svängigt :smile:

1 Like