Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Ser ut som det blir en blå helg :smiley:

1 Like

Finnes det noen måte å sjekke statistikk over meglerandel dag for dag historisk eller finnes det kun intradag-statistikk(for eksempel netfonds som har blitt postet her før)?

1 Like

brokerstats.se

2 Likes

Flere som skal laste opp med litt feriepenger i aksjen?

2 Likes

Det er vel en grunn til at kursen stiger i forkant av feriepenge utbetaling :wink:

3 Likes

Bonustrigger

Er nok derfor man pumper opp :wink:

2 Likes

Under 1000 aktive spillere for første gang i morges. Sånn går det når patchene fucker opp samtlige offisielle servere. På et tidspunkt bør vi la være å kimse av dette.

Når en stor (tilsynelatende fin) patch får kortvarig, og til slutt negativ effekt så er det noe grunnleggende feil!

We started conan again after a break because on every server we played china :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:s :heart::heart::heart::heart:ed all up. All went fine me and the other 5 irl friends till now. We had huge T2/T3 base on cliff with 5 doors and stuff. They came with infinte orb bug and stayed there 3 hours ganking us till they :heart::heart::heart::heart:ed all our base up(they are still here). This happened on server 280 of we lost all they get rich and so on. I hope we see a wipe after the fix this is so :heart::heart::heart::heart:ing :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: ofc me and all my friends will quit the game again this is how the game dies little by little.

1 Like

Gjesp. Om du leter etter negative poster? for selv i trådene du linker til mener flertallet at dette ikke er en exploit.

Baser som kan raides ved bruk av heisen kan raides ved bruk av klatring som kommer innen kort tid. Tror du hylekoret som klager nå vil klage da eller? 80-85% av basene i CE kan sansynligvis raides langt lettere med klatring. Spillertallet vil nå nye bunner helt til det kommer større påfyll av spillere som sansynligvis vil være Sommersalget.

Er ikke noe mer magisk rundt det.

> infinte orb

Er selvfølgelig glitch. Det er alle hjertens enige om. Vet ikke hva du henviser til?

For øvrig var det heller ikke meningen at horisontale heiser skulle ignonere land-claims.

Leter vitterlig ikke negative poster. Og jeg synes heller ikke det er noe å gjespe av.

5 Likes

Det folk klager på er st heisene gjør det lettere å raide. Men når klatring kommer blir raiding av høye baser veldig lett fra lvl 1 av. Poenget mitt er st hylekoret er i veldig mindretall og at det samme hylekoret vil klage når klatring kommer og fungerer som planlagt

Det kan så være. Men nå henviste jeg til en annen glitch enn heisene. Jeg er også på forumene, og deler ikke ditt inntrykk av at hylekoret er i veldig mindretall. Og da tar jeg forbehold for alt fra EA til shitkids.

1 Like

Jeg spilte noen hundre timer CE fra starten av. Jeg gikk lei da kineserne til gangs raida basen med exploits for et par måneder siden. Jeg syntes de to foregående patchene så spennende ut, så jeg hadde planer om å begynne igjen. Men etter at jeg leste om fortsatt exploits på communitysiden etter de siste patchene, bestemte jeg for å la det ligge litt lenger. Jeg kommer definitivt til å begynne å spille da det er tatt tak i. Har ingen problemer med å bli raida, men synes det er surt å bli raida da det blir gjort på en måte som i utgangspunktet ikke skal la seg gjøre med de forutsetningene spillet legger til grunn.

Jeg tror faktisk det lave spillertallet skyldes like mye exploits, som mangel på innhold.

2 Likes

Jeg tror faktisk det lave spillertallet skyldes like mye exploits, som mangel på innhold.

Det tror jeg du har helt rett i. Tenk bare på Rust til popularitet i begynnelsen.

Ja. Har du fått basen din sprengt bort x antall ganger så gidder du ikke mer.

Det er jo hele konseptet med en PvP-server: raid andres baser og få din egen base raidet. Hvis du ikke liker konseptet, så bytter du til en PvE server.

Problemet er vel heller når det er exploits som gjør at det er lettere å raide deg. I utgangspunktet er PvP-servere rimelig meningsløse hvis det ikke er mulig å raide baser.

1 Like

Det er jo litt også med hvordan. Få den ødelagt pga exploits er noe annerledes en hvis noen outplayer deg. Tror nok mange som har fått den legit sprengt har bare skyldt på kinesere også.

3 Likes

Jag tycker det är komiskt att kineser får skulden för att utnyttja exploits. Funcom borde hyra in ett 10-tal till betatesting vid nästa release, bör gå extremt effektivt! :smile:

Visst är det så att Funcom också jobbar med en hittills oannonserad titel?